י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עכשיו זה מהדרין: ל'אנטריקוט ממשיכה להשתבח

מסעדת הבשרים הקלאסית בתל אביב זוכה בכשרותו הקפדנית של הרב מחפוד, וממשיכה להציע את התפריט המגוון והערב לחיך

עכשיו זה מהדרין: ל'אנטריקוט ממשיכה להשתבח

 

בשורה משמחת לחובבי הבשרים האיכותיים במגזר: מסעדת האיכות ל'אנטריקוט מבית אלהמברה המיתולוגית השוכנת בתל אביב, משדרגת את ההכשר שליווה אותה לאורך השנים והיא נתונה מעתה בפיקוח מערכת הכשרות הקפדנית והאיכותית של 'יורה דעה' בראשות הרב מחפוד.

חשוב להדגיש, כי במהלך כל 15 שנות קיומה הייתה ל'אנטריקוט מסעדה כשרה שהקפידה על שימוש בבשר 'חלק' בלבד, אלא שבשנה האחרונה החליטו בעלי המסעדה להפוך אותה 'מהדרין', כדי לאפשר למקפידים על קלה כבחמורה לבקר וליהנות ממגוון המנות הייחודיות המוגש בה, וכעת מלווים את המסעדה שני משגיחי כשרות צמודים לאורך כל היום.

מסעדת ל'אנטריקוט שוכנת בבניין בו היה המלון הראשון שהוקם בת"א ב-1926, מבנה היסטורי בבנייני העיר הלבנה במה שמוכר כמלון פלטין. סמוך למקום יש חניונים בשפע, כאשר במסעדה ממליצים להחנות בבית פסגות באחד העם 14, מרחק דקות אחדות צעידה על שדרות רוטשילד.

 


המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון ניו יורקי ומציעה אוכל בסגנון צרפתי וים תיכוני, מלבד מנת הדגל אנטריקוט, רצוי להתנסות במנת הפתיחה של פטה כבד בליווי ריבת תפוחים, ובהמשך במנה הייחודית של פילה בקר על מצע ניוקי. ככלל, בביקור הראשון מומלץ לנסות את 'מיקס גריל', הכולל טעימות של כל המנות הייחודיות של הבשרים במסעדה. גם בתחום הקינוחים מפתיעה לאנטריקוט ומציעה מבחר רחב של קינוחי פרווה מפנקים, ובהם קרם ברולה, פאי חלבה ועוד.

אם אין לכם את הזמן לבקר במסעדה בשעות הערב, אל תחמיצו את המנות העסקיות בשעות הצהריים, בין 12 ל-5, אז ניתן להשיג ארוחה טובה במחיר שווה לכל נפש. בנוסף, מציעה ל'אנטריקוט כל ערב ספיישל מיוחד לפי בחירת השף.

המקום מכיל ארבעה חללים נפרדים לאירועים. הראשון יכול להכיל 35 סועדים, השני מיועד ל-17 איש, השלישי ל-55 איש, וכמובן - ניתן לקיים אירוע בכל שטח המסעדה ולארח 160 איש בו זמנית. ניתן להזמין את אחד מחלקי המסעדה לצורך קיום אירועים ופגישות, ימי הולדת, שבע ברכות ובר מצוות.

כשאתם מבקרים במסעדה, אל תשכחו להירשם למועדון החברים 'לאנטריקוט קלאב', שיסדר לכם הנחות שונות, מבצעים ומתכונים בדיוור אישי.

שעות פתיחה:
ימים א'-ה' - 12-23
מוצ"ש - שעה אחרי צאת השבת עד אחרון הסועדים
שישי - לאירועים בלבד עד כניסת שבת
טלפון - 036337733

לאנטריקוט מסעדה בשרים מנת השף כשרות מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד