י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צריך לדעת לעשות את זה נכון: איפור לימים לוהטים

יום חם, יום נעים ויום שרב - אלו הם מאפייני האביב בישראל וגם בימים אלו צריכים לדעת להתאפר בצורה הנכונה שתשאיר אותנו במראה נעים ונקי • תמר אטיאס עם טיפים לכל תהליך האיפור

צריך לדעת לעשות את זה נכון: איפור לימים לוהטים

וכך בדיוק מוגדר האביב, יום חם, יום קר, אתמול היה חם, יותר נכון לוהט. היום נעים יותר, ומי יודע מה יהיה מחר?

אז גם בימים שכאלו, שלוהט בחוץ, בקושי יש אוויר לנשום והלחות חוגגת, חשוב לנו ואנחנו עדיין רוצות לשמור על מראה בריא ורענן, כמה טיפים קלים ופשוטים שיעזרו לנו להתאפר נכון ולאפשר לעמידות המוצרים על הפנים.

ראשית חשוב להזכיר לעצמינו לשתות מים והרבה (לפחות שני ליטרים), זה ייתן לחות טבעית ולפנים ויגרום לעור להראות בריא, נקי ומאוורר.

אחר כך נעבור לשלב הכנת העור בכדי שנוכל להניח עליו את המוצרים.
שטיפת הפנים עם הרבה מים מנקה את העור, הנקבוביות ואת הלכלוך המצטבר עליו במיוחד כשאנחנו מזיעות. שטיפת הפנים בשפע מים מונעת גם מפצעוני זיעה להופיע, ובכלל יש תחושה מרעננת יותר מזו?

קרם לחות - מרחי קרם לחות המתאים לעור שלך, קרם נכון לעור שלך הוא הקרם שאת מרגישה רעננה ומאווררת לאחר מריחתו ולא מתחילה להרגיש תחושת זיעה ואטימות, עסי אותו היטב על הפנים בכדי שיכנס לכל נקבוביות העור. (רצוי למרוח קרם לחום גם בלילה על פנים נקיות).

פריימר - פריימר הוא מוצר בסיסי ומטרתו להכין את עור הפנים לקליטה טובה של האיפור ומסייע בעמידות החומרים על הפנים. מרחי על הפנים במיוחד באזור הT.

לחות השפתיים - השפתיים נוטות להתייבש במהירות ובתוספת אודם נוצרים קילופים לא נעימים לתחושה ולמראה, לכן כדאי למרוח שפתון או ווזלין שיכבה טובה ומורגשת, זה ירכך את השפתיים וייתן להן מראה בריא.





מייקאפ - בימים חמים שכאלו נרצה להשתמש בכמה שפחות שכבות ובמה שפחות מוצרים כבדים, לכן נמנע ממייקאפים מוצקים ונעבור לנוזליים, נוכל אפילו לערבב קרם לחות עם מייק אפ ובכך להקליל את המרקם, נשתמש במרקם מאט ולא מבריק בכדי שלא נצטרך לפדר.

צלליות - צלליות מט בגוונים בהירים יתנו לנו מראה קיצי ומרענן, לא מומלץ להשתמש בימים חמים בצלליות שמריות או מבריקות כלל, כנ״ל ברונזרים וכל החומרים הקרמיים למיניהם.

מסקרה - כדאי להשתמש במסקרה עמידה במים (רשום עליה waterproof), זה יאפשר למסקרה להישאר יציבה ולא להימרח לאורך זמן.

עפרונות - בדרך כלל העפרונות עשויים מחומרים קרמיים מאוד בכדי להקל על מריחתם, בימים חמים הם עשויים להימרח יותר או להישבר, בכדי לנטרל את המריחה קבעי עם צלליות, בכדי להימנע משבירת העפרונות, הכניסי למקפיא לפני החידוד והרי הן כמו חדשות.

סמקים - אם עורך נוטה להאדים בימים חמים המעיטי מאוד בכמות הסומק ואל תבחרי סמקים פיגמנטים במיוחד.

אודמים, גלוסים - בחרי בצבעים בהירים ורעננים, במרקם מה שיותר מט, הימנעי מגלוסים שכן הם נוטים לנזול ולהימרח, ואם כן אז בכמות מועטת.

הצטיידי בצמרונים או ממחטות לטאצ׳אפים ובכלל הכי כיף, פשוט תשתדלי להישאר במזגן.. הביטי במזג המדהים ובצבע המושלם של הבריאה דרך החלון.

תמר אטיאס, איפור מקצועי, בוגרת הבית ספר לאיפור מיקי בוגנים.

איפור טיפוח אביב מייקאפ איפור לימים לוהטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד