י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרשת המשגיח: איך כולם שתקו כל השנים?

יענקי פרבר מתקשה להבין איך מעשי זוועה שפורטו בכתב האישום נעלמו מעיני כולם, ומדוע פנו בתחילה לבית דין ולא למשטרה

פרשת המשגיח: איך כולם שתקו כל השנים?
ל

בימים האחרונים הרשת גועשת בעקבות פרסום מעצרו של אדם שהתחזה ל"רב", עשה מעשה זמרי וביקש שכר כפנחס, עוד אחד מאלו שהם "אנשי דלא מעלי, המתהדרים באיצטלא דרבנן".

מקריאת כתב האישום עולה שהאיש חולה נפש עם תעודה ממוסגרת מטעם משרד הבריאות, כתב אישום קשה ומזעזע, (לא מומלץ לנפש רגישה).

אדם שהרס כמה נשמות אומללות, הרס את חייהן ואת כל הסובבים אותן, כולל בני משפחתו, גרם לאנשים לאבד את טיפת האמון האחרונה שעוד נשארה להם. גרם לכך שהורים יפחדו הרבה יותר מבעבר על ילדיהם, הורים לא ישלחו את ילדיהם לדודים ולקרובי משפחה, ללא בירור מעמיק מי נמצא בבית.

כשהיינו ילדים הזהירו אותנו בלי סוף להיזהר מאנשים זרים, אבל אף פעם לא חששו לשלוח את הילדים לקרובי משפחה. הסיפור האחרון גרם לכך שהורים לא יסמכו יותר על אף אחד, במיוחד מקרובי משפחה, כי להזהיר ילדים מזרים זה מאד קל, אבל להזהיר מקרובי משפחה מוכרים? זה בלתי נתפס.

הורים ששולחים את ילדיהם לבתים של חברים, חייבים לברר מי נמצא בבית, ואם רק האבא נמצא שם, לא לשלוח את הילד, הילדים שלי לא הולכים לאף חבר לפני שווידאתי מי בדיוק נמצא בבית. אי אפשר לסמוך היום על אף אחד, אבל דבר אחד לא ברור, מי היו האנשים שידעו על מה שהולך שם ושתקו?

לא יכול להיות שבמשך 20 שנה אף אחד לא ידע/שמע/חשד, מה עושה נערה ברכב עם קרוב משפחתה כשהחלונות כהים? ובכלל. ממתי הולכים עם כזה סיפור לבית דין? כולם גיבורים גדולים, יצעקו עלי עכשיו שאסור לי לערער על בית דין. גיבורים? עד שזה יקרה לאחד מבני משפחתם הקרובה, אז הם לא ירוצו לבית דין, הם יטוסו. אבל למשטרה.

כששוטר מכוון אקדח למפגינים חרדים כולם צועקים געוואלד, כששוטר מתעלל בחרדי כולם צועקים געוואלד, אף אחד לא חושב ללכת לבית דין. מתי יבינו אנשים אצלינו שלבית דין לא הולכים במקרים של פגיעה כזו? כשיש אלימות קשה במשפחה לא הולכים לבית דין. לבית דין הולכים לפתור דיני ממונות, לפתור סכסוכי שכנים, וזה כששני הצדדים מסכימים שבית דין יפסוק בויכוח, מהסיבה שלבית דין אין יכולת אכיפה,

כשגנב פורץ לבית מתקשרים לבית דין?
כשנגנב הרכב מתקשרים לבית דין?
כשמגיע מחבל לדקור מתקשרים לבית דין?
בטבח בהר נוף התקשרו שם לבית דין?
למה ב"טבח" הנפשי הזה לא הלכו למשטרה?
למה ב"טבח" הרוחני הזה לא הלכו למשטרה?
אתם יודעים כמה שנים (אם אפשר בכלל) יקח לשקם את הנפגעות?

במשך שנים נעשה טבח בנשמות טהורות, לא יודע מי עוד ידע מהמעשים האלו, וכשזה התגלה הלכו לבית דין? אם זה יקרה לילדים שלכם גם תלכו לבית דין? נטבחו פה נשים באופן חופשי, ומה שמדאיג אנשים, לאיזה קהילה השתייך הנאשם.

עדיין לא הפנמנו שהיום יותר מתמיד צריך ללמד את הילדים שלנו שצריך להיזהר מתקיפות כאלה, בעיקר מאנשים שקרובים לנו. הורים חייבים להסביר לילדיהם את הסכנה שבדבר, ויפקחו 8 עיניים על ילדיהם 24 שעות ביממה, ושיפחידו את ילדיהם בלי רחמים כמה שיותר על הנושא של פגיעות מסוג זה, ויפה שעה אחת קודם.
יענקי פרבר פגיעה מינית משגיח הטרדות קרובי משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 110 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד