י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גרג מציעים: כוס קפה או כוס אנרגיה?

מה אתם יודעים על קפה? התמכרות, סכנה ועוד • מחקר חדש מעלה כי שתיית 2 כוסות קפה ביום מפחיתה ב- 43% את הסיכון ללקות בשחמת הכבד • ומה לגבי 6 כוסות?

גרג מציעים: כוס קפה או כוס אנרגיה?

כמה מאתנו מכורים לקפה? אולי עדיף לשאול כמה לא. מיליוני אנשים ברחבי העולם לא יוותרו על בוקר עם כוס קפה מהביל בדיוק לפי טעמם ויסבירו עד כמה הוא מחדד להם את המחשבה , מרגיע אותם וגורם להם להיות ערניים.

לאחר שדיברו בגנותו וטענו כי הינו מזיק לבריאות, מחקרים חדשים מגלים, כי לקפה סגולות בריאותיות רבות וביניהן יכולתו לגרום לערנות ולחידוש האנרגיות בגוף, כמו"כ הינו נמצא ברשימת המזונות העשירים ביותר בנוגדי חמצון, שחיוניים לחיזוק מערכת החיסון שלנו. יש בו ויטמינים ומינרלים ויש האומרים ששתיית 6 כוסות קפה ביום אפילו מאריכה את תוחלת החיים! בנוסף לכך, מחקר חדש מעלה כי שתיית 2 כוסות קפה ביום מפחיתה ב- 43% את הסיכון ללקות בשחמת הכבד.

מילי דרור סמנכ"לית השיווק של "קפה גרג" מצטרפת לשבחים על הקפה ואומרת כי הוא משפיע לטובה על מצב הרוח ועל הפרודוקטיביות בעבודה, " ברגע שאני מנסה להפחית את כמות הקפה שאני שותה ביום אני מיד נתקפת בכאבי ראש ומיד מרגישה ירידה בתפקוד. הקפה מפחית את העייפות וגורם לתחושה נינוחה ונעימה, ואת זה אני רואה על הלקוחות מידי יום ביומו".

אז תעצרו לקפה ותתענגו.
קפה גרג קפאין מכורים לקפה אנרגיה כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד