י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

טרגדיה באשדוד: פעוט נשכח ברכב ונפטר

אסון באשדוד: אב פיזר את ילדיו במוסדות הלימוד, ושכח את הפעוט ברכב מאז שעות הבוקר • כשנזכר בצהריים, הפעוט כבר היה ללא רוח חיים

טרגדיה באשדוד: פעוט נשכח ברכב ונפטר
זקא

טרגדיה באשדוד: פעוט כבן שנה וחצי נשכח ברכב של הוריו ברחוב מילמן באשדוד, לאחר מספר שעות הוא נמצא במצב קשה, ולמרות נסיונות החייאה ממושכים - נקבע מותו.

בשעות הצהרים (ב'), מעט לפני השעה 12:00, דיווח אב כי בנו נותר ברכב מספר שעות ואיבד את הכרתו ברובע ו' בקרייה החרדית באשדוד. לצוותי רפואה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האב יצא הבוקר עם ילדיו ברכבו, פיזר אותם בבתי החינוך השונים ובסיום שב לביתו. על פי החשד האב שכח את הפעוט ברכב מאז השעה 8:30-9:00 ועד לשעה 12:00 - אז נזכר בבנו שנותר ברכב. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר ל'בחדרי': "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות - עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי מספר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".




בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע, בפרט בימים אלו עם תחילת עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תמנע אסונות מיותרים.

במד"א שבים ופונים לציבור במהלך השנה בכלל ובימי הקיץ בפרט לבצע סריקה בטרם עזיבת הרכב כי לא נשכח ילד, לרבות רכבי הסעת ילדים ותלמידים. ככלל, אין להשאיר ילדים ותינוקות ברכב, אף לא לדקה אחת, ללא השגחת מבוגר, גם לא כשהרכב מונע והמזגן דולק.

פעוט אשדוד פטירה אסון רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד