י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם לבנה הפעוט שנשכח ונפטר: "אני נקרעת. בבקשה תחזור אלי"

לאחר האסון הכבד אתמול שירד על משפחתה, עם פטירתו הטראגית של בנה אליה ז"ל לאחר שנשכח ברכב על ידי אביו, כותבת האם השכולה אודיה ויינגוט בפוסט קורע לב ומצמרר לבנה הפעוט שהלך לעולמו - "תבוא לספר לי שזה חלום רע"

זירת האסון באשדוד, צילום: פלאש90
זירת האסון באשדוד, צילום: פלאש90

אודיה ויינגוט, אמו של הפעוט שנפטר לאחר שנשכח ברכב במשך כשלוש שעות, כתבה הבוקר פוסט מצמרר בפייסבוק לבנה הפעוט שנהרג אתמול לאחר שנשכח ברכב. לקרוא ולא להאמין.

אודיה: "מלאך שלי... בבקשה בבקשה בבקשה תחזור לאמא... אני נקרעת אני חצי בן אדם אני לא מסוגלת יותר!! קשה לי בלעדיך.. בבקשהה. אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי מעולם. זה הזמן שאתה מתעורר ומעיר את הבית לחיים .. עם החיוך הממיס שלך והשמחת החיים שלך.. בבקשה אליה שלי אני מתגעגעת.. לא עומדת בזה בבקשה תספר לי שזה חלום אני מתחננת! אלוקים.. בבקשה ממך.."

את הפוסט הזה היא צירפה לפוסט אותו כתבה במרץ 2015, לאחר שבנה המנוח נולד: "אלוקים שלי--
תודה על עוד יהלום שהפקדת בידי... יהלום נוסף אותו אני מבטיחה-ללטש, לטפח, לשמור ולאהוב.. הכי שיש! זכיתי... אליה שלי, אמא אוהבת אותך!".

כזכור, אתמול בשעות הבוקר יצא אביו של הפעוט אליה ויינגוט ז"ל עם שלושת אחיו ואחיותיו והסיע אותם למוסדות החינוך. לפני השעה 9:00 שב לביתו ומשום מה שכח את בנו הפעוט ברכב, עלה לביתו והלך לישון.

לקראת השעה 12:00, כשלוש שעות לאחר מכן, נזכר, רץ למטה, וגילה את בנו יקירו כשהוא ללא דופק וללא נשימה. צוותי ההצלה הוזעקו למקום, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

מסע ההלוויה נערך בשעה 16:30 אחר הצהריים בבית העלמין באשדוד - שם נטמן. מהמשטרה נמסר ל'בחדרי' כי בתום שבעת ימי האבל ייחקר האב בחשד להזנחה.

תינוק נשכח ברכב תינוק אשדוד ויינגוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד