י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אם התינוק בראיון מצמרר: "לא יודעת מאיפה להרים את עצמי"

אודיה וינגוט, האם ששכלה את בנה ברכב באשדוד בראיון מצמרר: "זה לא מגיע לי, אני כל הזמן מדמיינת שהוא נמצא בבייביסיטר וצריך לחזור" • בעלה אדם אחראי, היא מספרת: "הוא עלה רק כדי לנוח מעט אבל נרדם ל-3 שעות"

זירת האסון באשדוד, צילום: פלאש90
זירת האסון באשדוד, צילום: פלאש90

"זה לא מגיע", כך אומרת הבוקר (ד), אודיה וינגוט, אם התינוק שנשכח ברכב ונפטר לגל"צ

"זה לא מגיע לי, אני כל הזמן מדמיינת שהוא נמצא בבייביסיטר וצריך לחזור. אין לבעלי מקום להאשים את עצמו. אני אומרת לו כל הזמן שזה לא הוא, הוא אדם מאוד אחראי. השומר בכניסה לגן בעצמו אמר שהוא כל בוקר רואה איך הוא חוגר את הילדים ואיך הוא לוקח אותם בשמחה לגן והוא אומר שזה פשוט לא נתפס", אמרה.



עוד סיפרה: "הייתי בבית, הוא עלה רק לקחת משהו לרדת חזרה, הוא היה צריך לעשות סידורים הוא פשוט עלה ואמר "אני אנוח חצי שעה" ונרדם לשלוש שעות, כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה כבר מרחוק, מהכניסה לבניין הוא קולט את הילד ישן שם באוטו".

לאם היה קשה לקלוט כיצד ברחוב בו חנה הרכב שלדבריה היה "הומה אדם וסואן", אף אחד לא שם לב לילד שנמצא באוטו האדום "הבולט": "החיים שלי זה הילדים שלי, אני לא מצליחה לראות את עצמי בלעדיהם", אמרה, "אני לא יודעת מאיפה לתפוס את הכוח, מאיפה להרים את עצמי. שום דבר בחיים לא חשוב חוץ מהילדים, אבל מצד שני יש מקרים שזה לא בשליטתנו יש מישהו למעלה, הוא מביא ומחליט מתי הוא לוקח.

"אני בטוחה שכל ההורים דואגים לילדים שלהם, שהם רוצים שהילדים שלהם יגיעו בשלום הביתה. שכל הורה שומר הכי טוב על הילדים שלו אני בטוחה שהוא אוהב את הילד שלו אהבת נפש, אבל יש דברים שלא בשליטתנו ולא בידיים שלנו כי בעלי כל מי שיעיד הוא בן אדם אחראי והוא אובססיבי לילדים".

לסיום אמרה אודיה כי "אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיה עוד עשרה ילדים הוא תמיד יהיה שם ותמיד תהיה הפינה שלו זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול, אני צריכה להיות חזקה בשביל כל הילדים".
תינוק נשכח מכונית אודיה ונגוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד