ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פרשת המשגיח: מעצר הנאשם הוארך עד תום ההליכים

הפרשה שמסעירה את המגזר החרדי: שלושה שבועות לאחר הגשת כתב האישום נגד המשגיח החשוד בפגיעה בשלוש מבנות משפחתו, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים • בית המשפט אישר את הבקשה

המשגיח בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
המשגיח בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שלושה שבועות לאחר הגשת כתב אישום נגד משגיח בישיבה ליטאית חשובה בירושלים, בית המשפט האריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, הועלו תלונות על המשגיח על כך שהוא מתעלל בשלוש קרובות משפחתו, אחת מהם מאז הייתה בת 6. פורום רבנים מצומצם דן בעניינו בניסיון לפתור את הנושא בשקט מבלי לערב את המשטרה, אולם בשלב מסויים המשטרה נכנסה לתמונה והמשגיח נעצר.

הרבנים שיתפו פעולה עם המשטרה והפרקליטות, ולפני כשלושה שבועות הגישו בבית המשפט כתב אישום חמור מאוד, על כך שבמשך שנים ארוכות פגע בשלוש מבנות משפחתו. עם הגשת כתב האישום, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה בקשה למעצרו של המשגיח עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הבוקר נערך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בירושלים, והשופטת רבקה פרידמן פלדמן אישרה את הבקשה, כך שעד לתום ההליכים המשפטיים, המשגיח יישאר במעצר.

עו"ד יהודה פריד, פרקליטו של המשגיח הגיב ל'בחדרי חרדים' ואמר כי "למעצר עד תום ההליכים נדרשות רק ראיות לכאורה. כמובן, שבכתב אישום מורכב שכזה, הן מתקיימות". עוד הוסיף, "אולם, אין העניין מלמד דבר או חצי דבר לגבי נכונותו, אנו סבורים שכתב האישום מוגזם מנופח ומופרך מעיקרו. אנו ניאבק על הצדק בהמשך דרכנו בבית המשפט".
מעצר עד תום ההליכים משגיח פרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד