י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מהיום יש לך טלפון חכם וכשר - בלי להתפשר

גם אתם רוצים לעבוד עם טכנולוגיה מקיפה ובלי תוכן פסול? הכירו את מהפכת הסלולר המוגן של 'עסקן' מבית 'סמסונג'

מהיום יש לך טלפון חכם וכשר - בלי להתפשר

כל יהודי חרדי שנזקק בשנים האחרונות לנהל את עסקיו או מוסדותיו או את ארגון החסד שהוא עומד בראשו נחשף ליתרונות הרבים של קיום הקשר עם שלל נותני השירותים הפיננסיים, המוסדיים, משרדי הממשלה, נותני שירותים ועוד באמצעות מה שמכונה "הטלפון החכם".

אך, כיהודים יראים ושלמים אשר שמים בראש מעיניהם את הציות המוחלט לגדולי ישראל, ורואים נכוחה את הסכנות הרבות בחיבור לרשת האינטרנט נמנע הציבור משימוש בכל טלפון חכם או משהו הדומה לו. וזאת בעיקר בשל העדר פתרון הלכתי עם סמכות רוחנית המאשרת את עצם עיקור הטלפון מהרשת מחד, ומאידך אי מתן פתרון טכנולוגי אמיתי שמשאיר את היתרונות של טכנולוגיה מתקדמת עם כשרות בלתי מתפשרת.

אל ה'ואקום' הייחודי הזה נכנסה באופן מפתיע דווקא חברת 'סמסונג' אלקטרוניס ישראל המשווקת בישראל את המכשירים הסלולארים של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית שמובילה את השוק העולמי.

ב'סמסונג' נחשפו לראשונה ל'ואקום' שקיים בציבור החרדי באמצעות אנשי עסקים חרדים שפתחו את חברת "עסקן" מתוך צורך אישי שלהם לפתרונות ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר ללא שום פשרות בכשרות המוצר. אנשי 'עסקן' הבינו שרק אם יצליחו לשכנע את החברה המובילה בתחום לפתח את המוצר יוכלו לתת מענה ופתרון הוליסטי.

וכך במשך למעלה משנה, עמלו אנשי הפיתוח של 'סמסונג' ו'עסקן' בפיקוח צמוד של מורי הוראה ומומחי טכנולוגיה חרדים על פיתוח ייחודי של מערכת "עסקן". המערכת עושה שימוש בטכנולוגיה הגנה מתקדמת במספר שכבות, בשיטה היעילה פי כמה מהטכנולוגיות הסינון המיושנות הקיימות בשוק. יחד עם ההגנה האופטימאלית, החוסמת באורח מלא את הרשת, הצליחה סמסונג להעניק חווית משתמש נדירה עם עיצוב נוח וחנות אפליקציות גדולה ומפוקחת לנוחות המשתמש.

'עסקן', פותחה בטכנולוגיה המאפשרת התאמה מודולרית בהתאם לצרכי המשתמש, הוא כולל שני מסלולים בסיסיים: 'המסלול המלא' עם גישה מלאה לאפליקציות ו'עסקן לחומרא' לשימוש מוגבל ומפוקח יותר.

ר' עמרם ווייספיש מבעלי 'עסקן', "שמחנו לגלות אצל סמסונג אוזן קשבת ודלת פתוחה לשם פיתוח הפתרון המתאים לצורכי משתמשים במגזר החרדי - הזקוקים למכשיר חכם מפוקח ומוגן, במהלך כל העבודה עמדתי בקשר הדוק עם רבנים המומחים בתחום שציינו לשבח את שיתוף הפעולה והכלים המתקדמים שפיתחנו בשיתוף עם סמסונג.

נושא נוסף ששמנו עליו דגש לאורך כל שלבי הפיתוח הוא חווית המשתמש ומחיר השירות. – בנושאים אלו זיהינו כי כל אלו שביקשו לתת פתרונות כאלו ואחרים תמיד זה היה על חשבון חווית השימוש בשל חצאי טכנולוגיות שהודבקו לטלפונים ומכשירים שלא תמיד התאימו להם, עובדה זו גרמה לכך שהשימוש במכשיר נתקע פעמים רבות. החיבור עם 'סמסונג' נתן לנו מענה ופתרון גם לבעיה הזו. בנוסף, שמנו דגש על מחיר הוגן וראוי שיאפשר לרבים ליהנות מהפיתוח".

ואכן, רבנים ואנשי חינוך שליוו את היוזמה, גומרים את ההלל עליה ועל הנכונות של חברת הענק להיות שותפה לה: "מדובר בפתרון אמיתי למי שעליו להשתמש במכשיר חכם לצורך עבודתו", הם אומרים, "בזכות הפיתוח אין צורך להתפשר, לא על כשרות ולא על נוחות ולא על מחיר – היום אפשר לומר בפה מלא – 'איכא דרכא אחרינא'".
עסקן סמסונג טלפון חכם כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד