י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תיעוד חדש מאומן: חרדים מנסים להשחית צלם

תיעוד חדש שמתפרסם הלילה מראה צעירים בלבוש חרדי מנסים להשחית את פסל אותו האיש והצלב - ונכשלים • דקות אחר כך שב אחד מהם כשהוא רעול פנים והפעם הצליח, בתיעוד שכבר פורסם באתר 'בחדרי חרדים'

צילום: ברסלב live
צילום: ברסלב live

 

השחתת הצלב ב"אגם התשליך" באומן - המשטרה המקומית באומן פרסמה הלילה (שני) תיעוד נוסף ממצלמות האבטחה סביב האגם באומן, בו נראים הרגעים טרם ההשחתה ממש. בתיעוד נראים מספר בחורים בלבוש חרדי כשהם מנסים להוריד את הצלב, ללא הצלחה, ולאחר מספר רב של ניסיונות הם נמלטים מהמקום.

לאחר שהם נמלטים, אחד מבני החבורה חוזר שוב לבדו כשהוא רעול פנים, מוריד את הפסל של אותו האיש מהצלב, ונמלט מהמקום. יצוין כי תיעוד רגע ההשחתה שמסעיר את אוקראינה כבר פורסם ב'בחדרי חרדים', אך בתיעוד החדש נראים הבחורים בטרם ביצעו את הפרובוקציה.



כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', הבחור שתועד במצלמות האבטחה נעצר במוצאי שבת יחד עם ארבעה מחבריו, ששוחררו אמש - בעוד החשוד המרכזי שנראה במצלמות האבטחה נותר במעצר. לטענת אנשי המשטרה, הוא אף הודה במעשים בחקירתו.

מדובר בבחור יהודי ישראלי בשנות העשרים לחייו, תושב העיר חולון. החשוד חולה בסכרת ולדברי מכריו נמצא "במצב לא פשוט". משפחתו עודכנה על מעצרו, וכעת היא תרה אחר עורך דין מתאים שידאג לייצג את בנם העצור.

אחד העסקנים הפועל בעניין, אמר אמש ל'בחדרי' כי במשטרה המקומית מתכוונים להתעקש על המשך מעצרו עד להגשת כתב אישום, וכי העוון הנחשב מבחינתם לחמור ויכול אף להביא עד לשמונה שנות מאסר.

אומן השחתה פרובוקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד