י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סטארט אפ ישראלי חדש לשיווק, פרסום ופילוח ברשת

חשבתם שפרסום בפייסבוק הוא דבר מסובך? תחשבו שוב • בכתבה הבאה תמצאו את כל הפרטים שיחסכו הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים • כך שולטים בפילוח מדויק של קהל היעד ובפרסום ברשת

סטארט אפ ישראלי חדש לשיווק, פרסום ופילוח ברשת

סטארט אפ ישראלי מתקדם, המאפשר לכל בעל עסק לשווק לכל העולם, בפילוח מדויק של קהל היעד, מבלי להיעזר במשווקים מקצועיים או במקדמי אתרים.

בשקט בשקט, מתחת לאף, הושק בעולם סטארט אפ ישראלי חדש, המאפשר לכל בעל עסק באשר הוא לשווק את סחורתו או להציע את סל השירותים שלו לכל לקוח ברחבי העולם, בעזרת פילוח מדויק. מדובר בחבורה של עשרה ישראלים, יוצאי סיירת מובחרת בתחום המודיעין (אולי בשל כך הפרויקט נותן תחושה של סודיות), אשר הגו ובנו את הרובוטים הטכנולוגים החדשנים, שבין השאר יודעים לאתר עבור כל בעל עסק את קהל היעד המפולח בכל הרשתות החברתיות למיניהן.

את הסטארט אפ החדש גילינו לגמרי במקרה, כאשר חיפשנו דרך בה ניתן לחסוך בעלויות החודשיות של שיווק עסקים בפייסבוק ופרסום לעסק הקטן שלנו. ביקשנו להתייעץ עם חברים שמתמודדים עם אותה בעיה וכך נחשפנו לטכנולוגיה החדשה, עליה נספר כאן. חלק מאותם קולגות גם יצוטטו בכתבה זו בשמם המלא. בשורה התחתונה: ניסינו את התוכנה החדשה והחדשות הטובות הן שבהשקעה של כמה דקות עבודה במהלך היום השגנו עבור העסק שלנו כמה עשרות לידים ממוקדים.

התוכנות, כך מתברר, מתאימה לכל סוגי העסקים. מחיר הרכישה שלה הוא סביר, יחסית להשקעה שלנו בפרסום, בשיווק ובפילוח, ומעבר לתשלום הרכישה החד פעמי, אין צורך בתשלומים נוספים. לאחר תקופת התנסות מוצלחת של כעשרה ימים בתוכנה החדשה, שנקראת "FACE IT", התחלנו להרגיש שהפכנו לחלק מקהילה עסקית מובילה, המחוברת לטכנולוגיות מתקדמות ויעילות, כזו שבקרוב תהפוך ל-וובית. קשה להאמין, אבל ממש מתחת לאף מסתובבת הבשורה החדשה בעולם השיווק והפרסום הממוקד, והיא תוצרת כחול-לבן.

שיווק עסקי ברשתות חברתית ופרסום באינטרנט בכלל, הוא מקצוע שנושק לאומנות. מרבית העסקים בארץ נעזרים לצורך כך במשווק מקצועי, יועץ עסקי או במקצוע שהפך למוכר לאחרונה - קידום אתרים. הסטארט אפ החדש, FACE IT"", מאפשר תמורת תשלום חד פעמי והשקעה סבירה של זמן, לתת מענה לתחום השיווק והפרסום.

חיים דנון הוא יועץ שיווקי שאליו פנינו כדי לקבל חוות דעת על התוכנה החדשה. "כולם רוצים להביא לידים מבלי לשלם למשווק, שיחייב אותם לפי שעה", אומר דנון, "התוכנה הישראלית שעליה אתם מספרים התפרסמה בעולם מכיוון שהיא מאפשרת השגת תוצאות משמעותיות עבור כל מי שיהיה מוכן להשקיע עד שעה ביום בהפעלה שלה. למעשה, התוכנה הזו מצמצמת ומבטלת את הפערים בין עסקים קטנים לגדולים ומאפשרת לכל עסק להגיע בדיוק לקהל היעד שלו. התוכנה קיימת גם בגרסה עברית, היא פשוטה להפעלה ולאחר הדרכה קצרה היא מאפשרת ליצור קשר ולשוחח עם אלפי גולשים ברשת. כיועץ שיווקי, כזה שעובד עם הרבה חברות בשוק ההון, הנדל"ן ותחומים שונים של סטארט אפ, אני סבור שמי שיעבוד עם התוכנה החדשה ירגיש שהוא מעביר לידיו את השליטה בעסק שלו".

דן גרשון הוא בעל עסק בתחום הלייף סטייל, וגם הוא מכיר את התוכנה ומספר עליה: "היום אני יכול לפלח, להפיץ ולקבל לידים, לעשות ניתוח של כל הנתונים, לקבוע מי יהיו הנמענים שיחשפו למסרים שלי ועוד הרבה פונקציות שנותנות לי תמונה מלאה של מערך השיווק והפרסום בעסק. ככה עובדים השחקנים הגדולים בשוק. הם אקטיביים, פעילים, מתנהלים בחכמה ומשתמשים בתוכנות מתקדמות. התוכנה הזו מאפשרת לי לנהל, לתכנן ולהפעיל מערך הפצה אורגני בעמוד העסקי, בפרופיל האישי או בעמוד הפייסבוק העסקי. היא מאפשרת לבנות ולהגדיר מערך שיווק עסקים באינטרנט, עם אסטרטגיה מוגדרת לכל הפעולות השיווקיות הנדרשות לשם כך. אין צורך בידע מוקדם ויוצא דופן, מכיוון שבעזרת הממשק בעברית ניתן להפעיל אותה בקלות, לשמור על קשר ישיר עם לקוחות קיימים ולייצר קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. התוכנה מתאימה גם להענקת שירותי תמיכה אינטרנטיים, העברת שיעורים פרטיים, ניהול פורומים ברשת בנושאים עסקיים או בכל תחום אחר בו אתם מבקשים להתפתח".

לדברי מנהל הפיתוח של המוצר, איתו שוחחנו, עסקים רבים בישראל כבר רכשו את התוכנה והצטרפו בכך לאלפים רבים בעולם, שנהנים מאחת התוכנות המתקדמות בתחום. ככל הידוע, החברה גם מספקת תמיכה בעברית באמצעות סרטונים 24-7.

דובר החברה סיפק את ההצהרה הבאה: "התוכנה נמצאת גם כעת בשלבי פיתוח מתקדמים, בהתאם לתגובות שאנחנו מקבלים מהשוק ומהצרכים העולים מהשטח. באמצעות שימוש בתוכנה ניתן לשלוח הודעות פרטיות לעשרות אלפי משתמשים, להגדיר את קהל היעד המועדף, להבין את חוקי המשחק השיווקיים הנהוגים ברשת – והם משתנים במהירות כל הזמן. זו הסיבה שפיתוח התוכנה נמשך כל העת והיא תשווק בגירסאות חדישות ומעודכנות. כמובן שמחיר התוכנה יעלה ככל שהיא תתפתח ותשתכלל ונראה שכבר בתחילת 2017 יוכפל מחירה. מי שיצליח להגיע אלינו בחודש הקרוב עדיין יהנה מהמחיר הנוכחי".
פרסום ברשת שיווק קהל יעד פילוח קהל יעד בעל עסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד