י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כתב אישום: הכה את בנו עד שהמקל נשבר

כתב אישום הוגש נגד תושב מודיעין עילית, שהתעלל בבתו בת ה-12 ותקף באלימות את אשתו ואת ילדיו הקטנים

כתב אישום: הכה את בנו עד שהמקל נשבר
פלאש 90

שבועיים לאחר מעצרו בנתב"ג על ידי משטרת מחוז ש"י כפי שדווח ב'בחדרי', הוגש היום (ה), כתב אישום נגד תושב מודיעין עילית בן 48, על תקיפת חמורה של בתו בת ה-12, ואלימות קשה נגד אשתו וילדיו הקטנים.

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד תושב מודיעין עילית על מעשים חמורים שביצע בבתו, ריבוי מקרי התעללות בקטין, תקיפת בת זוגו בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין על ידי אחראי.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד לירון שטרית, במהלך השנים 2015 ו-2016, בהזדמנויות רבות ושונות, נהג הנאשם לשתות משקאות משכרים, בדרך כלל בליל שבת, ולאחר מכן לבצע מעשים חמורים ואסורים בבתו בת ה-12.

בנוסף, בין השנים 2009-2016, באופן שיטתי, נהג הנאשם לצעוק ולקלל את ילדיו הקטינים, ולהכותם באמצעות ידיו ובאמצעות חגורה בכל חלקי גופם, וזאת כדבר שבשגרה, כל זמן שהתחצפו, התנהגו באופן שלא השביע את רצונו, או רבו זה עם זה. כתוצאה ממעשיו נגרמו לילדיו הקטינים סימני חבלה ומכאוב בחלקי גופם השונים. בחלק מהמקרים ביצע המשיב את מעשיו כשהוא תחת השפעת אלכוהול.

באחד המקרים, בשעות הערב, בבית, כעס הנאשם על בנו בן ה-6 על כך שיצא לבית הכנסת להתפלל לפני השעה המיועדת לתפילה. בתגובה, צבט האב בחוזקה בלחיו של בנו. במקרה אחר, הילד בן ה-7 התחצף לאמו. בתגובה, הכה האב את בנו באמצעות מקל של מטאטא, בחוזקה, פעמים רבות בגבו, בעוד הילד שוכב על מיטה ההורים, עד שהמקל נשבר.

על פי אישום נוסף, בשנת 2013, לאחר ששתה לשוכרה, סירבה אשתו לישון בחדר השינה ולקחה את בנה בן ה-3 לחדר הילדים. בתגובה בעלה הנאשם לקח בכח את הפעוט מידיה ואחז אותו בחולצתו, כך שהוא נותר תלוי באוויר. האישה צעקה ודרשה ממנו לחדול ממעשיו. הוא הניח את הפעוט בעריסה ולאחר מכן סטר לאשתו בחוזקה על לחיה.

התיק נחקר בידי משטרת מחוז ש"י.
אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד