ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

פרשת תקיפת מאיר פרוש ובנו מסתבכת ומסתעפת: הוצא צו איסור פרסום

בלי קשר לסגן שר החינוך וראש עיריית אלעד - פרשת מעצר החשוד בתקיפתם מסתבכת ומסתעפת • אחרי שבוע במעצר, השופטת נאותה לעצור אותו לשלושה ימים נוספים והמשטרה הוציאה צו איסור פרסום על הפרטים • כמה חרדים ירדו למחתרת • פרסום ראשון בבחדרי חרדים

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשת החשוד בתקיפת מאיר וישראל פרוש מתפתחת, מסתבכת, והופכת לפרשה רצינית גם בלי קשר לתקיפת האב והבן פרוש, זאת בעקבות תפיסת מסמכים ברשות החשוד שנעצר. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על החקירה והיום הוארך מעצרו שוב. מקורות בעדה החרדית טוענים ל'בחדרי חרדים' כי העצור המדובר כלל אינו התוקף וכי התוקף האמיתי ירד למחתרת והמשטרה מחפשת אחריו.

המשטרה ביקשה הארכת מעצר חריגה של שמונה ימים, אך השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים האריכה את מעצרו של החשוד בתקיפת סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש - בשלושה ימים בלבד, עד יום שישי הקרוב. במקביל לכך, בתחילת שבוע הגיעו שוטרים לבית העצור ברחוב סלנט וביצעו חיפוש מדוקדק.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', מאיר פרוש ובנו ישראל הותקפו בליל שבת לפני כעשרה ימים, ברחוב האמרכלים בשכונת זכרון משה בירושלים - אך השניים סירבו להגיש תלונה במשטרה. רק לאחר מעצרו של החשוד, סגן השר פרוש נתן עדות בפני החוקרים.


החשוד בבית המשפט. צילום: בחדרי חרדים

אולם, מסתבר כי החשוד, שנעצר במהלך הפגנה בלשכת הגיוס בירושלים, מסתבך בפרשה גדולה וחמורה יותר, שעל פרטיה הוציאה היום השופטת בנקי צו איסור פרסום. בפרשה זו ישנם חרדים נוספים, מבני 'העדה החרדית', שירדו למחתרת.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', לאחר מעצר של החשוד, ששמו נאסר לפרסום, נמצאו ברשותו מסמכים רבים הקשורים לעניין השגת הפטורים, חוות דעת פסיכיאטרית, צ'קים ועוד. על פי החשד הראשוני של חוקרי תחנת ציון, יש מערך לא רק של רמייה אלא גם זיוף מסמכים רפואיים, על מנת לקבל פטורים מגיוס לצה"ל.

מנגד, גורמים בעדה החרדית טוענים כי אין ממש בחשדות, "אתה תראה, בסוף יתברר כי בסך הכל מדובר בעסקנים מייעצים, בדרך חוקית, לבחורי ישיבות ואברכים, איך לקבל פטורים" אמר ל'בחדרי חרדים'.

פרקליטו של החשוד עו"ד שלום בן שבת אומר ל'בחדרי חרדים' כי "גם הפעם בדומה לדיון הקודם ביקשה המשטרה צו איסור פרסום על פרטי החקירה, בקשה שנענתה בחיוב ע"י ביהמ"ש ומשכך לא ניתן להתייחס לגופו של עניין. כל שניתן לומר בשלב זה הוא כי החשוד מכחיש את המיוחס לו, ולטעמנו אין במעשיו משום עבירה על החוק ובאם המשטרה הייתה בודקת את גרסתו כפי שטען מלכתחילה הרי שגרסתו הייתה נמצאת כאמת".
תקיפת פרוש החשוד בתקיפה מסתבך פטור מצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד