י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"חרד"ק" על מודעת האבל; המשפחה מגיבה

משפחת מזרחי, שעל מודעת האבל לבנה החייל נכתב "חרד"ק", מגיבה לראשונה. בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר גיסו של החייל שנהרג בתאונה: "אנו מוחלים למי שעשה את זה. מבחינתו הם כמו שיכורים"

"חרד"ק" על מודעת האבל; המשפחה מגיבה
מודעת האבל שהושחתה

 

במשפחת מזרחי, שבנה יוסף חיים נהרג במוצ"ש האחרון בתאונת אופנוע, מתייחסים לראשונה להשחתת מודעות האבל שנתלו מחוץ לביתם, עליהם נכתב על ידי אלמונים בנבזות וברשעות את המילה "חרד"ק" על מודעת האבל ואף שינו את הנוסח - במקום "בצער רב" ל"בשמחה".

אמיר מזרחי, גיסו של יוסף חיים ז"ל, אומר היום ל"בחדרי חרדים": "אנחנו משפחה גדולה ב"ה, ראינו את המעשה הזה כדבר שולי. זה אנשים ריקנים ופוחזים, בלי תוכן, שמנסים לעשות זעזוע, שנאה ומחלוקת בעיר ובין המגזרים השונים. אדם שבא וכותב על מודעות אבל 'חרד"ק' ומביע שמחה על מותו של יוסף חיים, כשהשבעה עדיין לא הסתיימה, הוא שיכור".

עוד אומר אמיר ל"בחדרי חרדים": "באיזה שהוא מקום זה מעורר בחילה וזעזוע, אבל לא התייחסנו לזה כל כך, מכיוון שזה אנשים שעושים שטויות כמו שיכורים שלא שווים יחס. אנחנו לא יודעים מי עשה את המעשה המבחיל הזה. לא סיפרנו להורים על כך, גם ככה כואב להם מהאסון, לא צריך להוסיף צער על צער. אנחנו מוחלים וסולחים למי שעשה זאת במחילה גמורה לע"נ המנוח, מתוך ידיעה גמורה שאינם אלא כשיכור טועה אשר אינו מבין פשר מעשיו".

על האסון עצמו הוא מספר: "זה עדיין לא נתפס שיוסף חיים לא עמנו. מאז מוצ"ש שהצבא יידע את המשפחה על מותו, זה מרגיש כמו בחלום. הוא היה בחור החמד והשמחה של המשפחה".

כפי שדווח אמש ב"בחדרי חרדים", מנחמים שהגיעו לנחם את המשפחה נדהמו לגלות כי אלמונים כתבו בנבזות וברשעות את המילה "חרד"ק" על מודעת האבל ואף שינו את הנוסח - במקום "בצער רב" ל"בשמחה".

אחד הנוכחים שאף צילם את המודעה אמר אמש ל"בחדרי חרדים": "אני לא מאמין שאנשים הגיעו לתהומות כאלה של שפלות שהם כותבים כך על אדם צעיר שנהרג. גם מילות גנאי על חיילים חרדים היא מיותרת וגורמת לשסעים בעם, אבל על אדם שנפטר? למה? מי שעשה זאת איבד את הזכות להיקרא אדם".

כזכור, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", יוסף חיים מזרחי ז"ל וחברו, ניראל כהן ז"ל, מאלעד, השתתפו בשבת של ערכים שהתקיימה במלון 'גליל' בנתניה, בהשתתפות הרב זמיר כהן והרב מיכאל לסרי.

בדרכם חזרה הגיעו השניים לביתם ומשם יצאו למסיבת יום הולדת. במהלך נסיעה על כביש 471 עפו השניים מהגשר, מסיבה שטרם ברורה, והתרסקו על כביש 4 כשהם במצב אנוש. השניים פונו לבית החולים תל השומר, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם.

חרדק מודעת אבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד