י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו בוידאו • מרגי על המקרה המזעזע באלעד: רשעים ארורים, בסוף יהודי יהרוג יהודי

חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס התייחס במליאת הכנסת למקרה המזעזע באלעד, בו השחיתו אלמונים מודעות אבל בבית משפחת חייל צעיר שנהרג בתאונה, וכתבו "חרד"ק" • מרגי תקף את המשטרה - "יתעוררו רק כאשר חייל יפגע, או ישיב מנה אפיים"

מרגי, פלאש90
מרגי, פלאש90

לאחר שח"כ יעקב מרגי התבטא בחריפות יוצאת דופן השבוע, ואמר כי מן הראוי לקבור את המחבל שביצע את הפיגוע בארמון הנציב עם ראש של חזיר, אמש (רביעי) המשיך בקו התוקפני והתייחס במליאת הכנסת למקרה החמור שאירע בעיר אלעד, שבו נכתב "חרד"ק" על גבי מודעת אבל של חייל חרדי שנהרג בתאונת דרכים, שדווח ב'בחדרי חרדים'.



"השבוע אותם גורמים רשעים, ארורים, הגדילו לעשות מעשה, המעיד כי איבדו כל רגש וחמלה, וזעזוע, וללא חמלה, לפגוע בבני משפחה של הרוגי תאונת האופנוע במוצאי-שבת המתגוררים באלעד. ההרוגים בתאונה היו חיילים חרדים. בבני משפחותיהם פגעו בצורה בוטה – במודעות האבל, במקום בצער רב, כתבו: בשמחה חרד"ק. מחקו את זה, והם חזרו על המעשה, אבל אני לא מלין עליהם, אני אסביר לכם למה, ואתם תבינו על מי אני הולך להלין", החל מרגי בתיאור המקרה.

לדבריו, "פעם אחר פעם בעודם מבכים בני המשפחה את אובדן יקיריהם, באו אותם פורעים עם שלטי החרד"ק ואף ציינו בחוצפה על מודעות האבל התלויות בפתח בית המשפחה כי מדובר בחרד"ק. ממשלת ישראל, המשטרה וצה"ל יתעוררו רק כאשר תהיה פגיעה פיזית בחייל חרדי, או לחילופין כאשר חייל חרדי ייקח את הדין וישיב לתוקפיו מנה אחת אפים. נתכנס פה ונשפוך מלל, ונשפוך דמעות של תנין, ונקים ועדות חקירה איך קרה שיהודי הורג יהודי".".

על תופעת השיימינג נגד חיילי צה"ל החרדים אמר מרגי כי "תופעת ההסתה והשיימינג כלפי החיילים חרדים הולכת ומתעצמת ועלתה כאן במליאת הכנסת פעמים רבות על-ידי, ועל-ידי – אני חייב לציין – חברים מעטים מן הבית הזה. אני מדגיש: חברים מעטים מן הבית הזה. תשובות רבות קיבלנו המביעות אמפטיה וחיבוק לחיילים, ויד קשה כלפי המסיתים, שמענו רבות, אך מכל האירועים הרבים, בצער רב, אני אומר, בוצע רק מעצר אחד למספר ימים, ותו לא".

הוא התייחס למתקפה של שדר הרדיו גבי גזית נגדו סביב קבורת המחבל עם ראש של חזיר ואמר כי "כל חייו של גזית, סך הכול מה שהוא עשה למען המדינה, קיבל מיקרופון ויודע לכתוב, משתלח באנשים. לא מצאתי אותו מגנה את הטרוריסט המפגע, ואני סוטה מהנושא, ברשותך, אדוני היושב-ראש, עכשיו שולחים לי איך הוא התבטא על ההצעה שלי לקבור את המחבל יחד עם ראש של חזיר. הרי הם אוחזים שהם הולכים לגן-עדן, ומחכות להם כל מיני שקצים ורמסים. וידוע באמונה שלהם שמי שצמוד לחזיר, הוא טמא. הייתי מצפה שהוא לפחות ישתוק, אבל הוא העדיף להשתלח בחבר הכנסת מרגי, מאשר לגנות את המחבל. אז כדי שיהיה לו עוד חומר - מה הוא עשה למען מדינת ישראל? קיבל מיקרופון", תקף מרגי את גזית.
חרד יעקב מרגי אלעד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד