י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרשה חדשה: עשרות חרדים תושבי ברוקלין זומנו לחקירה

התובע המחוזי צפוי לכנס מסיבת עיתונאים בשעות הצהריים ולחשוף את פרטי הפרשה החדשה שמטלטלת את החרדים בבורקלין, לאחר שעשרות מהם הזומנו לחקירה בחשד להונאה ושוחד בתמורה לגז • כל הפרטים בפרסום ראשון בבחדרי חרדים

חרדים בברוקלין (צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש90)
חרדים בברוקלין (צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש90)

פרסום ראשון: היום (חמישי) בצהריים צפויה להיחשף פרשת חשדות כנגד עשרות חרדים מברוקלין, שעל פי החשד שיחדו עובדים בחברת גז. עשרות תושבי ברוקלין זומנו לחקירה בחשד למתן שוחד.

במקביל לעלייה דרסטית של כמעט עשרה אחוזים במחיר הגז מתחילת החודש, וכפי הנראה בלי קשר לכך - בתקופה האחרונה מתנהלת חקירה בחשד לכך שעשרות תושבים קיבלו שירותי גז מבלי ששילמו על כך לחברה.

על פי החשד, הועבר תשלום שוחד לאחד או יותר מהעובדים והוא סיפק עבודות תשתית והתקנה ללא תשלום או ללא דיווח. בעקבות החקירה, נעצרו מספר עובדים בחברה ובסוף השבוע קיבלו חרדים תושבי ברוקלין זימון טלפוני מהתובע המחוזי שדרש מהם להתייצב לחקירה.

"או שתתייצב מרצונך או שנגיע אליך הביתה לעצור אותך באזיקים" נאמר להם, כך על פי עדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים'. היום בצהריים צפוי התובע המחוזי לקיים מסיבת עיתונאים בה יודיע על סיום החקירה הסמויה, ולפרסם לראשונה את פרטי הפרשה, שעד כה אינם ברורים דיים - כיוון שלא דווחו רשמית.



ברוקלין חקירת גז חרדים ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד