ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ראש הישיבה שעזב את הארץ - נעצר

ראש הישיבה שנחשד בתקיפת תלמיד ועזב את הארץ, כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", נעצר הערב בחשד לתקיפת התלמיד. ראש הישיבה נחקר בשעה זו במשטרת מחוז ש"י. בסיום החקירה יוחלט האם להביאו מחר בפני שופט בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצר

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90)

ראש הישיבה שנחשד בתקיפת תלמיד ועזב את הארץ, נעצר הערב בחשד לתקיפת התלמיד. ראש הישיבה נחקר בשעה זו במשטרת מחוז ש"י. בסיום החקירה יוחלט האם להביאו מחר בפני שופט בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצר. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים", ראש ישיבה מעיר חרדית גדולה במחוז מרכז יצא לפני למעלה מחצי שנה לחו"ל ובישיבה טענו בפני "בחדרי חרדים" כי ראש הישיבה פגע בתלמידים.

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', תלמיד שלמד בישיבה התלונן בפני אנשי הצוות על כך שראש הישיבה נהג בו חיבה יתירה, באופן המעלה חשד לעבירה פלילית. איש הצוות, כמסיח לפי תומו, סיפר על כך לגורם חיצוני, ולדבריו בישיבה לא נעשה דבר בעניין.

עוד הוסיף, כי לדברי הבחור, ישנם עוד כמה בחורים שראש הישיבה פגע בהם, אבל הם חוששים להגיש תלונה במשטרה. איש צוות נוסף סיפר ל'בחדרי' כי שמע על כך במסדרונות הישיבה, אך אינו יודע עד כמה הדברים מבוססים.

לאחר שהתלמיד הגיש תלונה במשטרה, החלו החוקרים לגבות עדויות מצוות הישיבה וזה דלף לאוזני החשוד שקם ועזב את הארץ לחו"ל. לעומת זאת, איש צוות מהישיבה, הבהיר בזמנו ל'בחדרי' כי הנסיעה לחו"ל הייתה מתוכננת מראש, לצורך גיוס כספים לישיבה: "ראש הישיבה נסע לשבת עם בני משפחתו למלון באזור השרון לקראת הנסיעה, והבוקר בשעה 10:00 עלה על טיסה לארצות הברית - לשם גיוס כספים לישיבה, כפי שנהג לעשות בעבר".

כאמור, לפני כשבועיים חזר ראש הישיבה לישראל והערב הוא נעצר על ידי חוקרי משטרת מחוז ש"י ונלקח לחקירה. יש לציין כי גם במשטרה עדיין לא ביססו את החשדות ומדובר בתלונה אחת בלבד לעת עתה.
ראש ישיבה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד