י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נחשף: המשטרה לא בדקה את גרסת ראש הישיבה

לאחר חמישה ימים במעצר, בית המשפט האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרו של ראש הישיבה שעזב את הארץ וחשוד בתקיפת תלמיד. עם זאת, בבית המשפט התברר כי המשטרה כלל לא ניסתה לאמת את גרסתו • כל הפרטים

אילוסטרציה
אילוסטרציה

לאחר חמישה ימים במעצר, בית המשפט האריך בשלושה ימים נוספים את מעצרו של ראש הישיבה שעזב את הארץ וחשוד בתקיפת תלמיד.

השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים האריכה בפעם השנייה את מעצרו של ראש ישיבה שאחד מתלמידיו לשעבר הגיש נגדו תלונה על עבירות חמורות.

ראש ישיבה חשוד כי במשך מספר פעמים משנת 2014 פגע בתלמידו עת למד בישיבה, בין היתר גם במשרדו, אולם ראש הישיבה הכחיש זאת בחקירותיו ושיתף פעולה עם החוקרים.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני כחצי שנה נפתחה חקירה בעניינו של ראש הישיבה והשמועה על כך הגיעה גם לאוזנו. במקום להתמודד עם החשדות העדיף לעלות על טיסה לארה"ב שם שהה בחודשים האחרונים.

"נמאס לו להסתתר, הוא החליט להתמודד עם החשדות ולהפריך אותן" אמר קרוב משפחתו בשיחה ל'בחדרי', "כשהוא נחת בארץ איש לא עצר אותו וגם לאחר שבועיים בהם כיהן בתפקיד חינוכי בישיבה אחרת לא זומן לחקירה. הוא ניגש לתחנת המשטרה על מנת שיחקרו אותו, הוא רוצה לסיים את עינוי הדין".

המשטרה מצידה אמרה בדיון בבית המשפט כי נדרשים לה שבעה ימי חקירה נוספים, אך פרקליטו עו"ד אריאל עטרי טען מנגד כי ראש הישיבה מסר לחוקרים שורה של אנשים שיכולים לאשש את גירסתו, בהם גם אנשי צוות מהישיבה, אך במשטרה משום מה טרם נחקר איש כזה.

עוד הוסיף פרקליטו כי התלונה עצמה הוגשה על ידי תלמיד שנזרק מהישיבה בעקבות עבירות והטרדות של בחורים אחרים, והתלונה היא נקמה בראש הישיבה שפעל לקבלו לישיבה אך לטובת הבחורים האחרים נאלץ להעזיב אותו.

כאמור, השופטת מיקה בנקי האריכה את מעצרו בשלושה ימים עד ליום חמישי וביקשה כי החוקרים ישימו דגש לחקור גם אנשים שיכולים להעיד על חפותו של ראש הישיבה.

פרקליטו עו"ד אריאל עטרי הודיע לבית המשפט כי הוא מערר על ההחלטה להאריך שוב את מעצרו ומחר ייערך דיון נוסף בעניינו בבית משפט המחוזי בירושלים.
ראש ישיבה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד