י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עצור נוסף בפרשת החשד לסחיטת איש ציבור חרדי

התפתחות בפרשת סחיטת איש הציבור החרדי. בשעות האחרונות נעצר חשוד נוסף, רביעי, בפרשה. הארבעה חשודים בסחיטה של איש ציבור בכיר לשעבר

עצור נוסף בפרשת החשד לסחיטת איש ציבור חרדי
פלאש 90

התפתחות בפרשת סחיטת איש הציבור החרדי: שעות לאחר מעצר שלושה חשודים בסחיטת נציג ציבור בכיר לשעבר, המשטרה עצרה בשעות האחרונות (שני) חשוד נוסף בפרשה.

במשטרת מחוז ש"י הוגשה לפני כשלושה חודשים תלונה על ידי נציג ציבור על כך שהוא נסחט באמצעות הקלטות מביכות והבוקר המשטרה עצרה לחקירה שלושה חשודים, כולם מהמגזר.

כאמור, לפני שעה קלה נעצר חשוד נוסף בפרשה והארבעה נחקרו במשטרת מחוז ש"י במעלה אדומים ומחר יובאו לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר הערב: "בהמשך למעצר החשודים בחשד לביצוע מעשיים שהביאו להתפטרותו של חבר מועצת עירית ירושלים לשעבר. הערב נעצר על ידי המשטרה חשוד נוסף בשנות ה-30 לחיו. מחר צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו ומעצרם של 3 החשודים שנעצרו מוקדם יותר, בבית משפט השלום בירושלים".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אחד החשודים הינו מקורב לבכיר בפוליטיקה החרדית, חשוד נוסף הינו איש יחסי ציבור המקורב לבתי רבנים, ושניים נוספים הינם עיתונאים חרדים. ל"בחדרי" נודע כי לפחות חלק מהחשודים מכחישים כל קשר לפרשה.
משטרה חקירה סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד