י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שוב: חייל חרדי הותקף בבית כנסת בירושלים

חייל חרדי שהגיע היום בשעות הצהריים להתפלל בבית הכנסת בשכונת בית ישראל בירושלים הותקף בצעקות על ידי קיצונים חרדים • רק לאחר דקות ארוכות הגיעו אל המקום שוטרים ואנשי הצלה וחילצו אותו • תיעוד

זירת האירוע
זירת האירוע

 

חייל חרדי שהגיע היום (חמישי) בשעות הצהריים להתפלל בבית הכנסת "בית יעקב והשטיבלאך" שבשכונת בית ישראל בירושלים, הותקף בצעקות על ידי קיצונים חרדים. לאחר דקות ארוכות בהם צעקו המתפללים לעבר החייל החרדי קריאות "חרד"ק" וקריאות נאצה נוספות, הגיעו אל המקום שוטרים ואנשי הצלה שהוזעקו על ידו וסייעו לו להיחלץ.

מתפלל שנכח במקום סיפר ל"בחדרי חרדים": "זה היה מטורף. מספר רב של קיצונים התאספו סביבו והחלו לצעוק לעברו. בכל רגע היה נראה שהם עומדים לתקוף אותו פיזית. החייל היה נראה מפוחד ומבולבל. רק אחרי מספר דקות הגיעו כוחות הצלה ושוטרים וחילצו אותו".

לדבריו, "לא יתכן שכל פעם שיבוא חייל להתפלל יתקפו אותו קיצונים. המשטרה חייבת למגר את התופעה המבישה הזו".

אין זו הפעם הראשונה שחייל חרדי מותקף בבואו להתפלל בבית הכנסת שבשכונת בית ישראל כמו בבתי כנסת מרכזיים נוספים. "בחדרי חרדים" עוקב אחרי תופעת ההסתה והאלימות כנגד חיילים חרדים ובני משפחותיהם. בתקופה האחרונה נשמעים יותר ויותר קולות כנגד התופעה המבישה ויש לקוות שיושם לה סוף באמצעות טיפול אפקטיבי של המשטרה והפרקליטות.

 















חרדק מאבק הגיוס חייל חרדי שכונת בית ישראל ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד