ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אקספון הגישה בקשה לצו מניעה נגד הסכם גולן-סלקום

לטענת אקספון, "הסכם השיתוף אשר סלקום חתמה עם אלקטרה נוגד את הסכם שיתוף סלקום-אקספון ומרוקן אותו מתוכן"

אקספון הגישה בקשה לצו מניעה נגד הסכם גולן-סלקום



חברת אקספון, בבעלות איש העסקים חזי בצלאל, הגישה בקשה לצו מניעה נגד הסכם חדש לשיתוף רשת שחתמה סלקום עם אלקטרה צריכה, בעלת הבית החדשה של גולן. אקספון, שמנסה להיכנס כמפעילת סלולר שישית לשוק הסלולר, רכשה תדר בדור רביעי וחתמה כבר לפני 7 חודשים על הסכם שיתוף רשת עם סלקום. היקף ההסכם הוא כמיליארד שקל והוא כולל רכישה של חצי מרשת הגישה של סלקום, כמו גם התחייבות להשקעות עתידיות ברשת במשותף.

אקספון הבהירה כי היא אינה מתנגדת לצירופו של שותף לרשת דור 4 המשותפת, נושא ההתקשרות בינה לבין סלקום - אך הבהירה כי היא עומדת על כך כי צירוף שכזה ייעשה על בסיס ההסדרים הקבועים בהסכם שיתוף סלקום-אקספון, ותוך שמירה על זכויות אקספון. "אלא שכפי שעולה מהדיווחים המיידים של אלקטרה וסלקום מיום ה-3 בינואר 2017", מסרה אקספון, "הסכם השיתוף אשר סלקום חתמה עם אלקטרה נוגד את הסכם שיתוף סלקום-אקספון ומרוקן אותו מתוכן".

אקספון מסרה עוד כי בהסכם שחתמה עם סלקום התחייבו החברות "להקים במשותף רשת דור 4, אשר תנוהל באמצעות חברה בבעלות ובשליטה משותפת בחלקים שווים. ההסכם קיבל את אישור הממונה על ההגבלים, וממתין כבר מעל חצי שנה לאישורו של משרד התקשורת. הסכם שיתוף סלקום-אקספון הוא הדרך היחידה שבה יכולה אקספון להתחיל בפעילותה כמפעיל הסלולרי השישי במדינת ישראל. ללא הסכם השיתוף, אקספון לא תוכל להיכנס לשוק ולפעול בו".

פעילות הסלולר של אקספון טרם קיבלה רישיון ממשרד התקשורת, ואקספון טוענת כי עיכוב זה לא חל מטעמים עניינים. בהתאם לכך, אקספון עוד לא חלק מרשת סלקום וטרם העבירה לה כספים - עובדה שעשויה לשמש את סלקום במשפט. את אקספון מייצג משרד עורכי הדין פישר-בכר.
אקספון חזי בצלאל צו מניעה סלקום גולן טלקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד