י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשטרה: להאריך שוב את מעצר ראש הישיבה

בפעם השביעית ובאופן חריג תבקש המשטרה להאריך את מעצר ראש הישיבה החשוד בתקיפה. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

מעצר, צילום ארכיון: פלאש90
מעצר, צילום ארכיון: פלאש90

בפעם השביעית יובא היום (חמישי) ראש הישיבה, תושב עיר במטה בנימין, לדיון בבקשה להארכת מעצרו. זהו מספר חריג של הארכות ביחס לתלונה אחת שככל הידוע הוגשה כנגדו על ידי תלמיד בישיבתו, הטוען כי פגע בו במעשים אסורים.

במהלך הדיונים האחרונים טענה המשטרה כי יש לה מידע נוסף המצריך פעולות חקירה נוספות. בטענה זו הוארך מעצרו שוב ושוב. יש לציין כי כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ראש הישיבה נעצר אחר שחזר משהות ארוכה בחו"ל. האם ברח כשנודע לו על התלונה, או שפשוט שהה בחו"ל ונשאר שם זמן חריג אחר שנודע לו על התלונה? זו סוגיה מהותית לתיק המשפטי. יחד עם זאת, באופן רשמי, הטיעונים המשפטיים להארכת מעצרו אינם מפאת חשש מהימלטות.

כך או כך, המשך מעצר הימים שכאמור הפך לתקופה משמעותית של כשלושה שבועות של מעצר, הוא חריג יחסית. חשוב לומר אין בכך לומר כלום על חומר החקירה או על חומרת כתב האישום אם ולכשיוגש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רבנים חשובים תמכו בהגשת התלונה כנגדו, בייחוד בעקבות כך שעם חזרתו לארץ שב לעסוק בתחום הישיבות, ואף נכנס למסגרת בה אמור היה שוב להיות במגע עם בחורים, לקראת קבלת תפקיד בישיבת הרב שטרנבוך, זאת איחר שאיחד עמה את הישיבה הגדולה שהקים בשנתיים האחרונות (הישיבה הקטנה שעמדה בראשותו עד שבאופן רשמי עברה לעמוד בראשות גיסו, וותיקה ונחשבת).
ראש הישיבה התוקף הארכת מעצר מעשים חמורים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד