י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מזעזע: סרטון תקיפת הרב קרמר נחשף • צפו

מצלמת אבטחה תיעדה את התקיפה: ביום ששוחרר החשוד התיעוד הודלף - צעיר חרדי ניגש אל הרב הישיש הצועד עם רעייתו - ותקף אותו חזיתית, תוך גניבת השטריימל והטלית

מתוך מצלמת אבטחה
מתוך מצלמת אבטחה

מצלמת אבטחה תיעדה: כך הותקף הגאון רבי משה קרמר ממנהיגי חסידות ברסלב, בשבת לפני כשבועיים בשכונת מאה שערים בירושלים. זאת, על רקע המחלוקת בחסידות ברסלב בעקבות פרשת הרב ברלנד ואחר שהרב קרמר חתם על מכתב נגד הרב ברלנד.

בוידאו ניתן לראות אדם ניגש לרב קרמר בן ה-80 בעת שזה צועד לצד רעייתו, תוקף אותו, זורק את השטריימל שעל ראשו, לוקח לו את הטלית ולאחר מכן בועט בשטריימל, כל זאת על רקע התנגדותו לרב ברלנד.

צפו בתקיפה המזעזעת. צילום מצלמת אבטחה

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בתחילת השבוע עצרו חוקרי משטרת ירושלים עצרו את דוד מילר כחשוד במעשה ומעצרו הוארך פעמיים. היום הוא שוחרר בהסכמה על ידי השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים, תוך שהיא מציינת כי "חומר החקירה מקים חשד סביר למיוחס למשיב".

על פי הכללים שקבעה השופטת, החשוד דוד מילר יורחק מהרב קרמר, אשתו ובני הבית, הישיבה בה הוא מלמד וכל מקום אחר בו נמצא הרב, למרחק של לא פחות מ-200 מטרים למשך חצי שנה. בנוסף, חתם מילר על ערבות 5,000 ש"ח וכן ערבות צד ג' באותו הסכום בנוסף להפקדה של 2,000 ש"ח.

"מרשי מכחיש כל קשר לאירוע התקיפה הנטען" אמר ל'בחדרי חרדים' פרקליטו עו"ד מאיר כהן-זדה. "מרשי מסר גרסה מפורטת השוללת כל קשר לאירועים. אני שמח שלאחר 3 ימי מעצר ועשרות פעולות חקירה שבוצעו, הרשות החוקרת הבינה שלמרשי אין קשר לאירוע".
תקיפת הרב קרמר פרשת השטריימל פרשת ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד