י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עורך דין חרדי נעצר בחשד שתקף ילדה בת 6 בב"ב

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב ירושלים, עורך דין חרדי, החשוד כי ביצע מעשה חמור בילדה בת 6 בבני ברק

צילום אילוסטרציה: הדס פרוש פלאש90
צילום אילוסטרציה: הדס פרוש פלאש90

בית המשפט האריך את מעצרו של תושב ירושלים, עורך דין חרדי, החשוד כי ביצע מעשה חמור בילדה בת 6 בבני ברק.

עורך הדין החרדי נעצר אתמול (ב') לאחר שעל פי החשד פגש בילדה קטנה בת 6, ובאמתלאות שונות הזמין אותה לבית הוריו, שם לדברי הילדה, ביצע בה מעשה אסור.

המקרה אירע ביום ראשון בשעות הבוקר, עת הייתה בדרכה לגן. לאחר המקרה, היא סיפרה על כך להוריה והאם הגישה תלונה במשטרת מרחב דן. חוקרי המשטרה התקשרו לחשוד, בן 45 תושב ירושלים והוא התייצב בתחנת משטרת רמת גן, והיום (ג') הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב.

החשוד, הכחיש בחקירתו כל קשר למקרה ואף הציע לחוקרי המשטרה לבצע איכון טלפוני, אשר לדבריו יוכיח שהוא כלל לא היה באיזור. במהלך הדיון בבית המשפט, כך נודע ל'בחדרי חרדים', עלה כי הילדה טרם נחקרה על ידי חוקר ילדים וכך גם טרם נבדק איכון הטלפון של החשוד.

עורכת הדין של החשוד, מטעם הסנגוריה הציבורית, אמרה כי החשוד משתף פעולה ואומר שלא היה ולא נברא. "אנחנו על אמירה של ילדה המובאת על ידי הורה, זה נכון שברמה המשפטית יש חשד סביר, אבל עדיין הוא ברמה הנמוכה - לצד זה שזאת עדות חלשה מול אמירות שלו. הוא לא מכיר אותה". עורכת הדין ביקשה לשחררו למעצר בית.

השופטת חיותה כוחן-עומר ציינה בהחלטה כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר" והאריכה את מעצרו עד ליום שישי. החשוד הגיש ערר לבית משפט המחוזי. השופט אברהם הימן דחה את הערר והשאיר את הארכת המעצר על כנה.
תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד