י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עורך הדין שנעצר בחשד לתקיפת ילדה - שוחרר ללא תנאים

יומיים בלבד לאחר שנעצר, ולמרות שמעצרו הוארך עד ליום שישי, עורך הדין שנעצר בחשד לתקיפת ילדה בת 6 מבני ברק - שוחרר ללא תנאים. אומר ל'בחדרי': "הוכח שהייתי בבית הדין ברחובות"

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90)

עלילה? יומיים בלבד לאחר שנעצר, ולמרות שמעצרו הוארך עד ליום שישי, עורך הדין שנעצר בחשד לתקיפת ילדה בת 6 מבני ברק - שוחרר הערב (רביעי) ללא תנאים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע.

"העלינו טענת אליבי שנבדקה, ולשמחתינו המשטרה גילתה כי טענת האליבי נכונה ומוצקה" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד עומר בללי פרקליטו של עורך הדין, "ולכן החשוד שוחרר יומיים לפני המועד שנקבע למעצרו ללא כל לתנאי, תוך הבנה כי אין לו שום קשר לאירוע".

עו"ד בללי הוסיף ואמר "אנו שמחים כי החוקרים גילו הבנה והתחשבות ולא הטילו עליו כל הגבלה וכן החזירו לו מיידית את הטלפון ופרטים נוספים שהחרימו". במקביל, חוקרי המשטרה פועלים לאיתור החשוד בתקיפה החמורה על מנת להעמידו לדין.

עורך הדין שנחשד אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר שחרורו "אני שוחררתי ללא תנאים לאחר שהוכח שבשעה שנטען על ביצוע העבירה. הייתי בבית הדין הרבני ברחובות".

עו"ד עומר בלליצילום: עו"ד עומר בללי
עו"ד עומר בללי

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום ראשון בשעות הבוקר, עת הייתה בדרכה לגן, ילדה בת 6 תושבת בני ברק הותקפה על פי החשד על ידי אדם שבתואנות שונות שיכנע אותה לבית לבית סמוך שם ביצע בה מעשה חמור ואסור. בהמשך, סיפרה על כך להוריה והאם הגישה תלונה במשטרת מרחב דן. חוקרי המשטרה התקשרו לחשוד, עורך דין בן 45 תושב ירושלים והוא התייצב שלשום (ב') בתחנת משטרת רמת גן.

החשוד, הכחיש בחקירתו כל קשר למקרה ואף הציע לחוקרי המשטרה לבצע איכון טלפוני, אשר לדבריו יוכיח שהוא כלל לא היה באיזור. אתמול הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, וכפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', שם עלה כי הילדה טרם נחקרה על ידי חוקר ילדים וכך גם טרם נבדק איכון הטלפון של החשוד. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום שישי, וגם ערר שהוגש לבית משפט המחוזי לא עזר.

כאמור, לאחר שהמשטרה ביצעה איכון טלפוני ופעולות נוספות, עלה שאכן הוא אינו האדם שביצע את המעשה החמור והוא שוחרר ללא כל תנאי.
תקיפה מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד