י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פלאפון מתחילה למכור כרטיסי SIM למכשירים באינטרנט של הדברים

המוצרים החדשים מיועדים לחברות סטארט-אפ, מייקרים ויזמים שרוצים להתנסות בפיתוח מכשירים חכמים עם קישוריות לרשת

פלאפון מתחילה למכור כרטיסי SIM למכשירים באינטרנט של הדברים



פלאפון מציגה מהלך חדש בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) - מונח המתאר את ההתפתחות הטכנולוגית במסגרתה כל המכשירים בעולם מתחברים לאינטרנט ומתקשרים עם הסביבה, עם אנשים ועם מכשירים אחרים. החברה מתחילה לשווק סל מוצרים לתחום, שכולל ערכות פיתוח, כרטיסי SIM וחבילות גלישה מיוחדות המותאמות לאינטרנט של הדברים.

המוצרים החדשים מיועדים לחברות סטארט-אפ, מייקרים (מפתחים ביתיים) ויזמים שרוצים להתנסות בפיתוח מכשירים חכמים עם קישוריות לרשת.

ערכת הפיתוח החדשה עולה 1,200 שקל וכוללת לוח אם ורכיב תקשורת סלולרית. ניתן לרכוש גם הרחבה שך הערכה לתקני תקשורת אחרים כמו NFC, בלוטות' ו-WiFi. החבילה הסלולרית עבור המפתחים עולה 9.90 שקל לחודש וכוללת 500 מגה גלישה ו-500 הודעות SMS. חברת פלאפון גם הקימה אתר חדש לנושא ה-IOT ושיווק המוצר.

מחברת פלפון נמסר כי "החברה פותחת את הרשת שלה בפני סטארט-אפים ומשיקה את Pelephone IoT Starter Kit - סל פתרונות כולל של קישוריות, גישה לרשת, חומרה, אבטחה, ופלטפורמה לפיתוח. הערכה מותאמת לכל חברות הסטארט-אפ המפתחות פתרונות IOT".

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, הוסיף כי "Pelephone IoT Starter Kit ייתן מענה לאלפי חברות סטארט-אפ שיפתחו בישראל בשנים הקרובות מוצרים ושירותים מעולמות ה-IOT. עד כה התייחסו אליהם כמשתמשים מהשורה; פלאפון תספק להם נקודת התחלה ממוקדת יותר, אשר תסייע בקיצור זמני הפיתוח, ותחסוך זמן ומשאבים".

פלאפון נכנסת למהלך בתחום ה-IOT לא בתור קו עסקים חדש אלא כדי להכיר את קהילת ההזנק בתחום ולענות לצרכים של לקוחות יותר במהירות.

למשל, עירייה אחת העלתה בפני החברה דרישה למנעולים חכמים - שהעירייה תוכל לדעת מתי שער מסוים נעול או פתוח. עד היום מפתחים בתחום האינטרנט של הדברים נאלצו "לאלתר" ולחבר בין מחשב זעיר (כגון רספברי פיי), מודול תקשורת וכרטיס SIM רגיל. כעת יש להם פתרון יותר שלם וזמין לבחון באמצעותו את הפיתוחים שלהם.
כרטיס SIM סטארט-אפ מכשירים חכמים חבילות גלישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד