ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השיטה: להביך את חברי המועצה החרדים בבתי גדולי ישראל

לאחר שפרש מהקואליציה העירונית, חבר המועצה אריה קינג מכין את המלחמה בחברי המועצה החרדים • חבר המועצה הפורש מגיע לבתיהם של גדולי ישראל ומספר בפניהם כי חברי המועצה החרדים אינם נלחמים בחילולי השבת בעיר מתוך רצון להישאר בתפקידיהם המפנקים

אריה קינג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אריה קינג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שפרש מהקואליציה העירונית, חבר המועצה אריה קינג מכין את המלחמה בחברי המועצה החרדים: כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", קינג מתמקד מעתה בחברי המועצה החרדים, במטרה לנסות להשפיע עליהם ללכת בעקבותיו ולפרוש מהקואליציה העירונית. השיטה של קינג: הליכה לבתיהם של גדולי ישראל ומספר בפניהם כי חברי המועצה החרדים אינם נלחמים בחילולי השבת בעיר מתוך רצון להישאר בתפקידיהם המפנקים.

"בחדרי חרדים" חושף את תוכניותיו של קינג הפורש, וכפי שהוא בעצמו פירט הבוקר בתכתובת מיילים פנימית בינו לבין אחד ממובילי מאבק השבת בבירה.

"כחבר לשעבר בהנהלת העיר, אין לי הרבה מה לומר ולסנגר על ידידיי הדתיים והחרדים שיודעים היטב מה קורה בפאב", כותב קינג, "הם מכירים את העובדות שמגיעות מהשטח, בין השאר ממך כמו גם מאחרים".

קינג מפרט: "נראה שללא התמקדות בחברי ההנהלה החרדים והדתיים, התמקדות אישית, נראה שדבר לא יזיז אותם ממנעמי השלטון ומריפודי עור הצבי של כסאותיהם במרומי בניין 1".

קינג חושף כי "אמש נפגשתי עם האדמו"ר מערלוי, אני ממשיך לעשות נפשות למען השבת, ואני מקווה שבתוך מספר שבועות אסיים לעבור אצל גדולי הדור וגדולי התורה בעיר ובארץ ומתוך תקווה לשכנעם שהתיאור שהם מקבלים מנציגיהם במועצת העיר, הוא תיאור מסולף או לכל הפחות תיאור חלקי של המצב".

קינג פונה לפעיל השבת ומבקש ממנו: "לצורך הצלחתי, אני חייב את עזרתך ועזרת כל מי שמכנה עצמו "חרדי", אני צריך להגיע לרבנים החרדיים מלווה בפעילים חרדיים, כי אותי הם לא מכירים כל כך ואינני נראה חרדי במיוחד".

ויש לו גם המלצה: "אם תשאל אותי, לישיבת מועצת העיר הבאה, אתה צריך לגייס 15-20 חרדים שיגיעו למועצה ויפגינו נגד חברי המועצה החרדיים, בנוסף, 2-3 מצלמות של "בחדרי חרדים" ואתה מסודר, לחץ, לחץ, לחץ".

"לחץ, זו המילה, לחץ על חברי המועצה החרדיים, כי ברקת רועד מפחד מנטישה אחת נוספת של הקואליציה שלו, במיוחד נטישה חרדית", הוסיף קינג לסיום.

דבריו של קינג באו בהקשר לסערת 'פאב המפלצת' שאף השבת פתח את שעריו בבירה. אחד התושבים החילונים המתגורר באזור הפאב כתב כי אף השבת המקום פעל, לדבריו, "הפאב היה פתוח עד שעה שלוש לפנות בוקר".

עוד סיפר השכן: "בשעה 12.27 התקשרתי למשטרה וכמובן שהם לא באו, הלכתי לפאב, הם התקשרו ומיד הגיעו השוטרים וסגרו את המוסיקה, אבל המשיכו לעשות רעש, כאמור עד שעה שלוש לפנות בוקר", לדבריו, "בפעם הזו הגיע שוטר לא יהודי שלקח פיקוד, שפך את הבירה למי שיצא מחוץ לפאב, לקח פרטים אומנם רק להפחדה. גם ביום שישי בצהריים היה רעש התקשרתי למשטרה הם לא באו בכלל".

לסיום כותב השכן החילוני: "רק לידיעתך, כל מה שהעירייה אמרו לחברי המועצה החרדים - היה שקר מוחלט, לא הגישו כל תביעה והפאב ממשיך כרגיל, ההצגה במועצה של התושבים מקרית יובל הייתה בתיאום עם רגוואן, ברקוביץ ומנכ"ל העירייה, הצגה כדי שהפאב ימשיך לפעול כרגיל. אפילו הכנס השבוע בבית יהודית נועד כדי לעקוף את החוק ושהפאב ימשיך כרגיל".

קינג אישר ל"בחדרי חרדים" כי בימים אלו הוא פוקד את ביתם של גדולי ישראל והוסיף כי "אני מתכוון להגיע לכל בתיהם של גדולי הדור, בכדי לשכנעם שברקת הוא איש ששם לו למטרה להפוך את ירושלים לעיר רב תרבותית וחילונית, וגם לספר להם שחלק מחברי המועצה החרדים לא מספרים להם דברים נכונים הקשורים לשבת".
אריה קינג מאבק השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד