י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כתב אישום חמור נגד צייד הילדות; הילדה בעדות המחרידה: "זה אסור בתורה"

כתב אישום חמור הוגש נגד ברוך גנץ (22) מאשדוד על מעשים חמורים שביצע בילדה בת 6 בבני ברק, כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים' • גנץ כבר הודה בתקיפת 8 ילדות נוספות

כתב אישום חמור נגד צייד הילדות; הילדה בעדות המחרידה: "זה אסור בתורה"
משטרת ישראל

כתב אישום חמור הוגש נגד ברוך גנץ (22) מאשדוד על מעשים חמורים שביצע בילדה בת 6 בבני ברק, כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

שבוע לאחר מעצרו של גנץ על ידי משטרת מרחב דן, ולאחר שהודה בתשעה מקרים של תקיפת ילדות "רק עד גיל 8", הוגש נגדו כתב אישום חמור ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

על פי כתב האישום, ביום ראשון שעבר, הלכה ילדה בת 6, לבדה מביתה אל הגן שלה בבני ברק. באותה העת שהה גנץ לבדו בבית סבתו בבני ברק והביט דרך החלון אל הנעשה ברחוב מחוץ לדירה. בדרכה לגן, עברה הקטינה בסמוך לבניין בו נמצאת הדירה.

משהבחין גנץ בילדה קרא לעברה "ילדה בואי למעלה". הנאשם ירד אל חצר הבניין ומשהבחין בה, אמר לה לעלות עימו לדירה והיא הצטרפה אליו. משנכנסו לדירה התיישב הנאשם על ספה שבסלון הדירה, שאל את הילדה באיזה גן היא לומדת והשניים שוחחו. בעודו יושב על הספה והקטינה עומדת מולו, ביצע בה עבירות חמורות תוך שהוא אומר לה "אני עושה לך כיף, אני עושה לך דיגדוג".

בהמשך, ביקש ממנה שתתלווה אליו לשירותים שם המשיך לבצע מעשים חמורים, הילדה אמרה לו כי "זה אסור בתורה" וכי היא צריכה ללכת לגן ויצאה מהדירה.

למחרת בבוקר שוב עשתה הילדה את דרכה מביתה לגן וגנץ קרא לה שוב לעלות לדירה, "עוד הפעם?" שאלה וגנץ ענה לה "כן, בואי". היא עלתה לדירה ואמרה לו שהיא ממהרת לגן אך הוא שוב ביצע בה מעשים חמורים ואסורים תוך שהוא אומר לה "יש לך גרביונים יפים".

תחילה, נעצר קרוב משפחתו, עורך דין חרדי, אך לאחר שהבינו החוקרים כי הוא אינו קשור הוא שוחרר, אך לא פני שביקר בדירה יחד איתם. במהלך שהותם, הבחינו החוקרים במגבעת, לשאלת החוקרים ענה עורך הדין כי זה שייך לקרוב משפחתו המתגורר בדירה. החוקרים זימנו אותו לחקירה, שם הודה בתשעה מקרים של תקיפת ילדות, תוך שהוא מציין שמדובר בילדות "רק עד גיל 8 ולא יותר".

היום, עם הגשת כתב האישום, הגישה פרקליטות מחוז מרכז, בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
מעשים חמורים תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד