ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"הפסיקו לנפח מפלצות פורחות באוויר" / טור סוער

"אולי לא תאמינו אבל תבררו אצל מכריכם - אין שום תושב חרדי שיודע איפה זה פאב המפלצת בקרית יובל. הגזמתם לגמרי! אין לי אלא להתחנן בפני התקשורת "האוהדת" - עזבו אותנו! הפסיקו לנפח מפלצות פורחות באויר!" • אחד מותיקי התושבים החרדים בקרית יובל, בטור סוער

גן המפלצת בקרית יובל. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90
גן המפלצת בקרית יובל. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90

כאחד מתושביה החרדים של קריית יובל, אני נדהם מפעם לפעם לגלות בתקשורת החרדית גילויי זוועות - מצד אחד, ורחמנות רבה - מצד שני, עלי ועל חבריי בני הקהילה החרדית.

רק אצטט מתוך כתבה ביתד נאמן משבוע שעבר: "ליבי ליבי על אותם אברכים רבים ויקרים שמתגוררים שם, שכל אשמתם היא שהם חרדים, אף ציבור בירושלים לא סובל סבל כה גדול וקשה כמותם", כתבה שלמה שמספרת על מסכת של רדיפות מזעזעות שאנו עוברים כאן.

רציתי אחת ולתמיד להודיע קבל עם ועדה: לא מיניה ולא מקצתיה, הקהילות החרדיות בשכונה פורחות ומשגשגות, כאשר יש להם כל מה שנצרך לקהילה חרדית, והרבה יותר מזה. אנו מסתובבים בשכונה בגו זקוף, בחיוך רחב, וחשים רצויים ואהובים על כל סביבתנו.

אמנם, אנו נוסעים לבית וגן למוסדות החינוך, (מי שדווקא רוצה, יש לו כבר היום, שתי תלמודי תורה ואפי' בית-יעקב, מעולים ומוצלחים), אך גם בתוך השכונות החרדיות יש הרבה שנזקקים להסעות לתלמודי התורה.

אולי לא תאמינו אבל תבררו אצל מכריכם - אין שום תושב חרדי שיודע איפה זה פאב המפלצת. אז לומר שפתחו לנו פאב להפר לנו את השבת, זהו שקר גס!

אינני יודע, אולי הרבנים רואים לנכון להלחם על קדושת השבת בירושלים, וחלק מהמלחמה היא על פאב המפלצת, כמובן אנו נשמע לדברי רבותינו ונתייצב לכל אשר נדרש. אך לקשור לזה את כל המלחמה החרדית-חילונית בקרית יובל? הגזמתם לגמרי!

הדבר הנורא יותר מכל מה "שעובר עלינו", הוא הנזק שאנו סובלים מכך שכל חרדי ששמע את התקשורת, ובטוח שמדובר פה "באנשים הכי מסכנים בירושלים", והמקום הוא זירת אסון, ונמנע מלבוא לגור כאן בגלל כל הדמיונות הפרועים של "מבקשי טובתנו", הוא נזק הרבה יותר גדול מכל מה שעשה לנו המינהל בכל שנות מלחמתו.

אין לי אלא להתחנן בפני התקשורת "האוהדת" - עזבו אותנו! הפסיקו לנפח מפלצות פורחות באויר!

בואו לגור כאן יום אחד, ותחושו בהערכה העצומה שרוחשים לנו כל תושבי השכונה, וכך אולי תבינו – שהמקום שהכי אוהבים ורוצים חרדים בירושלים הוא - קריית יובל!
קרית יובל אליהו בר חיים פאב המפלצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד