י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כמה אתה מרוויח על הכסף שלך בישראל? וכמה בארה"ב?

אין כאן קסמים ואנחנו לא שולפים שפן מהכובע. אפשר לקבל תשואה קבועה וגבוהה על ההשקעה אם רק נותנים לכסף לעבוד, בשוק הנדל"ן המשגשג והיציב לאורך זמן בארה"ב

כמה אתה מרוויח על הכסף שלך בישראל? וכמה בארה"ב?
לא לגעת

רשת האינטרנט והעיתונות הכתובה מלאים בפרסומים והמלצות להשקעות, במידה ויש לכם מיליוני שקלים. אך מה אם יש לכם רק כמה מאות או עשרות אלפי שקלים? במציאות בה הכסף בבנק מניב אחוז אחד בשנה, כדאי להשאיר אותו בבנק מאשר לסכן אותו באפיקים שיש בהם משום הימור. גם הבורסה כבר לא כזו אטרקטיבית, כאשר מניות בטוחות כמו "טבע" ו "אפריקה ישראל" קורסות ומניות שנחשבו "בטוחות" אינן עוד כאלו. אז בעידן קריסת הטייקונים (דנקנר, פישמן, לבייב, בן דב), מה יעשה האזרח הישראלי, שחסך משך שנים וצבר סכום כלשהו?

שוק הנדל"ן בארץ כמעט אינו מאפשר לבצע השקעה למשקיעים קטנים. עליית המחירים של עשר השנים האחרונות יצרה מציאות ששחקנים "קטנים" לא יכולים ליהנות מפירות השוק ללא השקעה גדולה מדי למידותיהם.

אבל נדל"ן קיים גם במקומות אחרים. ארה"ב, הכלכלה הגדולה בעולם, היא הזדמנות אמיתית ומוכחת להשקעה נכונה, נטולת סיכונים, באפיק סולידי שמתאים ככפפה לידי המשקיע ה"קטן".
השקעות בנדל"ן מניב הן הערובה הכדאית ביותר כיום להכנסה פסיבית ויציבה בטווח הקצר והארוך כאחד. שלא כמו בשוק ההון, השקעה בנדל"ן מעניקה למשקיע נכס מוחשי השומר ולרוב גם מגדיל את ערכו עם השנים. הנכס עשוי לשמש אתכם לכל מטרה, וכערובה עתידית לפנסיה ולביטחון ילדיכם.

כולנו מבינים את זה, בלי להיות כלכלנים, אבל בו בעת כולנו גם חולקים את אותן תהיות:
האם אפשר לנהל נכס בשלט רחוק? במה עדיף להשקיע - בנדל"ן מסחרי או למגורים? כיצד מבטיחים לי תשואה קבועה על כספי? בידי מי אני מפקיד בעצם את חסכונותיי? עד כמה הם אמינים? והשאלות הללו, שאליהן מתלוות לא מעט כתבות או פרסומים של גופים חסרי ידע בנושא, או בעלי אינטרסים זרים, רק מוסיפים לתחושת אי הביטחון.

ובכן, בואו נעשה סדר: השקעה בנדל"ן בחו"ל חייבת להיות מבוקרת ומנוהלת באמצעות גוף אמין, בעל הוכחת יכולת, עם לקוחות אמיתיים, שניתן לשוחח איתם, דרך חברה שלא תמצאו עליה תביעות או בעיות בחיפוש אקראי בגוגל.

אנחנו לא מאמינים במונח "ניהול סיכונים", פשוט כי לא צריכים להיות סיכונים. הצלחה, ידע ובעיקר אמינות, לא צריכים להוות אתגר כדי להוכיח אותם.

היכרות עם השוק האמריקאי, משמעותה לא רק זיהוי ואיתור הנכסים הנכונים, אלא גם הבנה בחוקי המיסוי והמימון, הבנת השונות בין נדל"ן מניב עסקי לעומת פרטי, ההשפעה של מדיניות הממשל החדש (בחירתו של טראמפ לנשיאות), משמעות העלאת הריבית הצפויה בארה"ב ועוד.

"פסיפיק הולדינגס" היא אחת החברות היותר בטוחות להשקעה נדלני"ת, באמצעות עו"ד יובל זיו העומד בראשה. מדובר בחברה מנוסה שחיה את השוק האמריקאי ותנהל עבורכם את הנכס. מעל 500 לקוחות ישראלים מבצעים השקעות כאלה ונהנים מתשואה של פי עשר ויותר מהריבית בבנק על פקדונות דולריים או שקליים, ופי שלושה עד חמישה ביחס להשקעות בנדל״ן למגורים בישראל.
בין לקוחותינו נמצאים אישי ציבור רבים ומוכרים, ביניהם: אלון גל, עו"ד דפנה שחר, רופאים, עו"ד ואנשי עסקים כמו גם אזרחים מן השורה, שבדקו ובחרו בלב שלם. החברה מנהלת נכסים בכל רחבי ארה"ב ומשלמת מדי שנה עשרות מיליוני דולרים למשקיעים הישראליים.

הגישה שלנו היא תמיד: :win- win-win
דיירים מרוצים מאוד, משקיעים/בעלי הדירות והבתים מרוצים מאוד שכן הבתים מתוחזקים היטב והדיירים מלמים את שכר הדירה, ופסיפיק הולדינגס מרוצה מאוד קודם כל כי הלקוחות שלה (הדיירים מצד אחד והמשקיעים מצד שני) מרוצים וגם בגלל שהיתרה מעבר ל-9% תשואה שנתית היא הרווח שלה.

לפרטים נוספים לחץ כאן


נדלן נדלן בארצות הברית תשואה רווח על נדלן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד