י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טלטלה בעולם התקשורת החרדית: מכה קשה ל'קול ברמה'

דרמת ענק בעולם התקשורת החרדית: צמד הפרשנים הבכיר של רדיו "קול ברמה", יעקב ריבלין ואבי בלום, עובר למתחרים הגדולים - רדיו "קול חי". ריבלין ל"בחדרי": "המגעים נמשכו זמן רב"

בלום וריבלין . צילום: איציק מימון
בלום וריבלין . צילום: איציק מימון

דרמת ענק בעולם התקשורת החרדית: הקרב בין תחנות הרדיו החרדיות - רדיו 'קול חי' האשכנזי ורדיו 'קול ברמה' הספרדי - המוחרם על ידי ש"ס, עולה שלב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי צמד הפרשנים הבכיר של קול ברמה, יעקב ריבלין (בקהילה, בחדרי חרדים) ואבי בלום (קו עיתונות), החליטו לערוק למתחרים ועוברים ל"קול חי".

מדובר בדרמה של ממש בעולם התקשורת החרדית ובמכה קשה לקול ברמה, זאת בנוסף לעריקות נוספות מקול ברמה לקול חי, עם המעברים בעבר של צמד המגישים הבכיר של קול ברמה - אבי מימרן ומוטי לביא. בכך נראה שנסתם הגולל האחרון על העזיבות הכבדות של התחנה, שידעה כבר ימים יפים יותר בעבר.

כאמור, כעת עובר צמד הפרשנים הפוליטיים הבכירים לקול חי. השניים שידרו בשנים האחרונות את התוכנית האקטואלית 'פילפוליטיקה', ששודרה בין השעות 20:00 ל-21:00 בכל ליל שישי בקול ברמה וב"בחדרי חרדים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שסייע במעבר הדרמטי הוא לא אחר מיו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שהיה מעורב גם במעבר של לביא לקול חי בעבר.

כזכור, בשבועות האחרונים הסיר הגר"ש בעדני, חבר מועצת חכמי התורה, את תמיכתו בקול ברמה, דבר שגרם לסערה גדולה. הרב בעדני המשיך לתת גושפנקא לתחנה למרות שחכם שלום כהן, נשיא המועצת, יצא בחריפות נגד הרדיו.

מקול ברמה נמסר : אנו מודים ומוקירים את צמד העיתונאים אבי בלום ויעקב ריבלין על תרומתם לתחנה במשך כשש שנים. בימים בהם הקו המבדיל שבין תקשורת ופוליטיקה הולך ונשחק אנו רואים בעצמאות העיתונאית ובחופש הביטוי ערכים ראשונים במעלה. אנו גאים בכך ונמשיך לנהוג כך גם בעתיד גם אם הדבר כרוך במחיר כזה או אחר.

ריבלין ובלום מסרו בתגובה ל"בחדרי חרדים": "לאחר למעלה משש שנים של הגשת תוכנית פילפוליטיקה ברדיו קול ברמה החלטנו שזה הזמן לפרוש ולהתרענן באתגרים חדשים ברדיו קול חי. אנו מודים למנכ"ל התחנה אריאל דרעי על שיתוף הפעולה וחופש הביטוי שהעניק לנו ומאחלים לו ולכל צוות הרדיו הנפלא הצלחה בהמשך דרכם. על מועדי הפרישה והשידור הראשון של פילפוליטיקה ברדיו קול חי תבוא הודעה נפרדת".

מ"קול חי" נמסר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אנחנו מברכים את יעקב ריבלין ואבי בלום עם הצטרפותם לנבחרת המגישים והפרשנים של 'קול חי'. בסגנונם הייחודי, מביאים ריבלין ובלום זויות ייחודיות על הנעשה בפוליטיקה ובציבוריות החרדית. מעל במת 'קול חי', ימשיכו השניים בעז"ה לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב: להביא את הסיפורים הכי טובים ואת המרואיינים המעניינים ביותר. אנחנו מאחלים להם הצלחה רבה".
אבי בלום יעקב ריבלין רדיו קול חי רדיו קול ברמה אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד