י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תביעה: בת 40 חלתה במחלת ריאות חסימתית קשה – חברת הביטוח מתנערת מתשלום

"חברות הביטוח מנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" אומר עו"ד תומר לינר ממשרד ינובסקי לינר "מחד, הן גובות סכומי עתק כפרמיות ומן הצד השני הן משיבות את פני המבוטח, אשר חלה במחלה נוראית, ריקם" • התביעה מתנהלת בבית המשפט השלום בכ"ס

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

 

א.מ בשנות הארבעים לחייה חולה במחלת ריאה חסימתית קשה, אולם למרות זאת והעובדה שהייתה מבוטחת בביטוח מחלות קשות, מסרבת חברת הביטוח לשלם לה 200 אלף ₪ המגיעים לה בזכות הפוליסה.

א.מ. הציגה בפני חברת הביטוח מסמכים רפואיים ובהם חוות דעת רפואית של פרופ' פרוכטר מנהל מחלקת ריאות בבית חולים וולפסון ואשר בהם הוכח מעל לכל ספק כי המחלה הקשה ממנה סובלת החולה, מזכה אותה בכספי הפוליסה, אולם את חברת הביטוח דבר לא עניין ושם נטען כי על פי הפוליסה היא צריכה להיות במצב קשה עוד יותר.

לא.מ. מעולם לא נמסר שהפוליסה מפצה רק פלח מאוד מאוד מסוים של חולים הלוקים במחלת ריאות חסימתית קשה, ושלמעשה תיתכן סיטואציה שהיא תחלה במחלת ריאות חסימתית קשה מאוד, ולמרות זאת לא תהיה זכאית לתגמולי ביטוח בגין גילוי מחלת ריאות חסימתית קשה. בכך, למעשה הוטעתה ונהגו בה בחוסר תום לב.

יתירה מכך לפי פרופ' פרוכטר היא חולה בדרגה הקשה של המחלה, והוא מסתמך על קריטריונים בינלאומיים המהווים קונצנזוס אצל העוסקים בתחום ה COPD.

בעקבות ההתנהגות השרירותית של חברת הביטוח תבעה אותם החולה באמצעות עו"ד תומר לינר ממשרד ינובסקי - לינר ועתה מצויה התביעה בפני בית המשפט השלום בכפר סבא.

"חברות הביטוח מנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה" אומר עו"ד תומר לינר "מחד, הן גובות סכומי עתק כפרמיות ומן הצד השני הן משיבות את פני המבוטח, אשר חלה במחלה נוראית, ריקם".

עו"ד לינר אשר לו ניסיון עשיר והצלחות מוכחות בתחום הביטוח מוסיף כי "מדובר במצב אבסורדי שבו חברת הביטוח מתעלמת לחלוטין מקריטריונים מחייבים, ובהתנהגות המהווה חוסר תום לב משווע בשלב הטרום חוזי".

עו"ד תומר לינר סבור כי הרעיון מאחורי דחיית התביעה על ידי חברות הביטוח הוא מה שנקרא "שיטת מצליח" ולכן הוא ממליץ בחום למבוטחים אשר נדחו על ידי חברות הביטוח, לא להרים ידיים ולהיאבק על זכויותיהם. "ניתן להשיג את הפיצוי על ידי פנייה לעורך דין המתמחה בתביעות ביטוח, אשר יפנה למומחה מתאים וידאג שתקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכם מאת חברות הביטוח ואף לגבות את שכר הטרחה מחברת הביטוח".

 

משרד 'ינובסקי לינר' מתמחים בייצוג בתביעות בגין רשלנות רפואית ונזיקין, ביטוח לרבות ביטוח סיעודי, ובעלי ניסיון רב בייצוג מבוטחים אשר נדחו על ידי חברות הביטוח, לרבות בביטוח סיעודי. עו"ד ינובסקי ולינר אף מנהלים את פורום זכויות רפואיות, ביטוח, נזיקין ורשלנות רפואית.


ינובסקי – לינר רשלנות רפואית ביטוח סיעודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד