י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: כך נעצר חשוד בגניבה מהרבנית מבעלזא

בית משפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של חרדי בן 43 החשוד בסדרה של גניבות, בהן בין היתר, גניבת פמוטים של הרבנית מבעלזא • בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה רגע מעצר חשוד כאשר בלשים עוצרים אותו באמצע הרחוב

צפו: כך נעצר חשוד בגניבה מהרבנית מבעלזא

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של חרדי בן 43 החשוד בסדרה של גניבות. החשוד נעצר אתמול בשעות הצהריים על ידי בלשי תחנת לב הבירה, לאחר שעלה חשד כי ביצע סדרת גניבות של תשמישי קדושה וספרי תורה מבתי כנסת ואף ניסה למכור אותם.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה רגע מעצרו. בתיעוד ניתן לראות את הבלשים, שינזקו על החשוד בתחנת הרכבת סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים. "היה מישהו מ'השומרים ירושלים' שסרק את תחנת הרכבת וברגע שזיהה אותו, בלשים קפצו משני רכבים ועצרו את החשוד" סיפר עד ראייה ל'בחדרי חרדים'.



לפני מספר חודשים נגנבו פמוטים של הרבנית מבעלז מאולם טישים בבית הכנסת בעלז בירושלים. מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי' עולה כי מבדיקה במצלמות האבטחה עלה החשד כי מדובר באדם שנעצר היום.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים לצורך קיום פעולות חקירה. עו"ד רבקה שוורץ שמייצגת את החשוד ציינה כי מדובר באדם לא בריא בנפשו, תמהוני וגלמוד, שהשתייך לקהילה חסידית מסויימת ולפני שנים התגרש. לדבריה, מאז מתנכלים לו ללא הרף ומייחסים לו עבירות שלא בהכרח קשורות אליו.

השופטת מיקה בנקי ציינה בהחלטתה כי חומר החקירה מקים חשד סביר למיוחס לחשוד והאריכה את מעצרו בחמישה ימים. לבקשת עו"ד שוורץ היא הורתה כי החשוד ישלח להסתכלות פסיכיאטרית.
הרבנית מבעלזא פמוטים גניבה תשמישי קדושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד