י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרעיון ה'גאוני' להפחתת הפקקים בבני ברק

אחרי הקטסטרופה והפקקים הכבדים בכבישי בני ברק, מצאה העירייה רעיון "גאוני" להפחתת העומסים - אפליקציית "ווייז" תזהיר את הנהגים מפני המשאיות לפינוי אשפה

עבודות תשתית בבני ברק
עבודות תשתית בבני ברק

אחרי הקטסטרופה והפקקים הכבדים בכבישי בני ברק, מצאה העירייה רעיון "גאוני" להפחתת העומסים - אפליקציית "ווייז" תזהיר את הנהגים מפני המשאיות לפינוי אשפה.

בהודעת העירייה נאמר כי אגף התברואה בבני ברק עובר מהפך טכנולוגי - הפעם בהקלת עומסי התנועה בפקקים המשתרכים מאחורי משאיות איסוף האשפה. אפליקציית ווייז תתריע בפני הנהגים היכן מסתובבות משאיות פינוי האשפה.

בישיבת היערכות של אגף התברואה לשנה הקרובה, שנערכה היום (רביעי) בהשתתפות כל עובדי האגף ובראשות ראש העיר חנוך זייברט וסגנו ראש אגף התברואה מנחם שפירא, הציג מנהל האגף נתי נחום את התוכנית החדשה של האגף להורדת העומסים והפקקים בעיר, הנגרמים על ידי משאיות התברואה: לחבר את נהגי המשאיות של האשפה לתוכנת הווייז.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי במקביל נבדקה האפשרות להתקין בכל הפחים מתקנים אלקטרוניים שיבדקו עד כמה פחי האשפה מלאים ויתריעו בעת הצורך, אך בהתערבות ראש האגף מנחם שפירא הוחלט כי המתקנים האלקטרוניים לא יותקנו בגלל חשש לחילול שבת. במקום זאת, יותקנו רק מתקנים אלקטרוניים שיבדקו האם הזבל פונה מהפחים.
ווייז פקקים אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד