י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: תוקף ילדים סדרתי נתפס על חם בציון הבבא סאלי

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ • תוקף ילדים סדרתי בעל רמת מסוכנות גבוהה, המפוקח על ידי יחידת 'צור' של שירות בתי הסוהר, נתפס על חם בעיר נתיבות בתוך מתחם ציון הבבא סאלי. קצין פיקוח התערב ומנע תקיפה אפשרית • צפו

צפו: תוקף ילדים סדרתי נתפס על חם בציון הבבא סאלי

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ • אדם בעל רמת מסוכנות גבוהה המפוקח על ידי יחידת 'צור' של שירות בתי הסוהר, נצפה בעיר נתיבות בתוך מתחם הקבר של הבבא סאלי, כשהוא יוצר קשר עם קטין.



בתיעוד נראה המפוקח כשהוא מרים בידיו את הקטין, בניגוד לצו הפיקוח. קצין הפיקוח ניגש במיידי למפוקח והפסיק את העבירה ומנע פגיעה אפשרית בקטין. הוזמנה ניידת משטרה למקום ותוגש תלונה במשטרת ישראל.

יחידת 'צור' הכוללת קציני פיקוח העוקבים אחר כ-700 עבריינים שאובחנו כמסוכנים לחברה וסיימו לרצות את עונשם. היחידה הוקמה ב-2006 מתוקף חוק מיוחד המאפשר מעקב ופיקוח אחר עברייני תקיפות חמורות כדי לוודא שאינם מפירים צווי בתי משפט האוסרים עליהם מגע עם ילדים וכדומה.

המעקב מתבצע עקב הסבירות הגבוהה לכך שהעבריינים נוטים להכות שוב ולפיכך פועלים פקחי היחידה למניעת מקרים נוספים חס ושלום. פעילות היחידה מתבצעת חלקה בחשאיות וחלקה באופן גלוי. פקחי היחידה מפתיעים לעתים את העבריין המשוחרר בביתו ובמקום עבודתו, ולעתים אף עוקבים אחריו כשהוא יוצא מביתו.
יחידת צור שירות בתי הסוהר תוקף ילדים ציון הבבא סאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד