י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יו"ר השומרים בבורו פארק ייכלא ל-32 חודשים

שעיה ליכטנשטיין, מי שהיה יו"ר השומרים בבורו פארק נשלח היום (ה) ל-32 חודשי מאסר על נתינת שוחד לקציני משטרה בכירים. ליכנטשטיין שיחד את בכירי המשטרה בכדי שיאשרו באופן בלתי חוקי נשיאת נשק לחרדים שלא קיבלו אישור לכך

שיעה ליכטנשטיין. צילום: רויטרס
שיעה ליכטנשטיין. צילום: רויטרס

שעיה ליכטנשטיין, מי שהיה יו"ר השומרים בבורו פארק נשלח היום (ה) ל-32 חודשי מאסר על נתינת שוחד לקציני משטרה בכירים. ליכנטשטיין שיחד את בכירי המשטרה בכדי שיאשרו באופן בלתי חוקי נשיאת נשק לחרדים שלא קיבלו אישור לכך.

ליכטנשטיין הואשם במתן שוחד לבכיר במשטרה שהיה ממונה על הנפקת אישורי אחזקת נשק. על פי כתב האישום, ליכטנשטיין שיחד קצינים בכירים במשטרה באמצעות מימון חופשות, ארוחות במסעדות, טיסות, ועוד.

כזכור, בארה"ב דווח בשעת מעצרו של ליכטנשטיין כי בידי ה-FBI - הבולשת הפדראלית האמריקנית, הקלטות בהן נשמע ליכטנשטיין מציע לבכיר במשטרה סכום של 6,000 דולר עבור זירוז אישורים לאחזקת אקדח. ליכטשטיין נשמע בהקלטות המפלילות מוציא מחשבון ומחשב שתמורת זירוז 150 אישורים, השוטר יוכל להרוויח סכום נכבד של 900,000 דולר.

בהמשך הוא נשמע מתרברב באוזני השוטר על כך שהוא כבר הצליח לזרז לא פחות מ-150 אישורים שתמורתם קיבל סכום של 18 אלף דולר על כל אישור. ליכטנשטיין נשמע אומר לשוטר הבכיר כי לאחרונה כבר אין לו קשרים עם מחלקת האישורים במשטרה ולכן הוא זקוק לעזרתו.
שעיה ליכטנשטיין השומרים בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד