ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בטישים המרכזיים בפורים: יינות 'יקבי ברקן' לאלפי החסידים

היינות של יקבי ברקן הידועים באיכותם כבשו בחג הפורים מקום של כבוד באלפי בתים ובראשם בטישים גדולים של החסידויות.

יינות ברקן בטיש ויזניץ
יינות ברקן בטיש ויזניץ

היינות של יקבי ברקן הידועים באיכותם כבשו בחג הפורים מקום של כבוד באלפי בתים ובראשם בטישים גדולים של החסידויות.

במרכז חסידי ויז'ניץ הוגש על שולחנו של האדמו"ר יין משובח של יקבי ברקן, כאשר אלפי החסידים מהדרים במצוות שתיית היין באמצעות היין האיכותי.

גם בחסידות בעלזא הוגש היין המשובח בערב יום הפורים, כאשר מרן האדמו"ר הורה לגבאים להגיש גם ביום הפורים את היין המהודר והאיכותי. האדמו"ר אף מזג מן היין לבנו ולנכדיו וביקש למסור תודה מיוחדת ליקבי ברקן על היין האיכותי.

הרב יוסף פרומוביץ אחראי כשרות יקבי ברקן וסגל סיפר כי "ביקבי ברקן לא מוותרים על כשרות מהודרת ואיכות בלתי מתפשרת". חסידים רבים ניגשו אליו בסיום המשתה ואמרו לו שנחשפו ליין כשר וגם איכותי ביותר.

מנכ"ל יקבי ברקן, ג'יל אסולין ציין כי "זהו עונג רב להיות על שולחנם של גדולי האדמו"רים ולהעניק לאלפי החסידים את האפשרות ליהנות מהיינות המשובחים של ברקן".

יקב ברקן הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. יינות ברקן זכו לאורך השנים ביותר מ- 200 מדליות בתחרויות יין שונות ברחבי העולם ובמספר הגדול ביותר של מדליות זהב וזהב כפול בתחרויות יין בינלאומיות.

היקב שהוקם עוד בשנת 1899 חולש כיום על כ- 10,000 דונם כרמים בכל בכל אזורי הגידול בארץ, הכרמים השונים פזורים מרמת הגולן ועד ממצפה רמון.פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לברקן להגיע לחומר הגלם האיכותי ביותר מצד אחד, ומצד שני, לבחון את נושא הטרואר הארץ ישראלי לעומקו.

יקב היושב בלב כרמיו, היא תפיסת העולם הבסיסית על פיה פועלים יקבי ברקן. עקרון זה הפך לפילוסופית חיים כללית ועסקית כאחת. הבעלות על הכרמים מאפשרת לקבוע ב- 100% את דרך הגידול. העיקרון ש"יין טוב מתחיל בגפן איכותית" מיושם כאן במלואו. והתוצאות מדברות בעד עצמן.

יקבי ברקן בעלזא ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד