י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

2 הרוגים ומספר פצועים בפיגוע בלונדון

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, שני בני אדם נהרגו ומספר בני אדם נוספים נפצעו באירוע טרור סמוך לבניין הפרלמנט. על פי הדיווחים, החשוד דרס כעשרה בני אדם על גשר וסטמיניסטר, המשיך לבניין הפרלמנט הסמוך, דקר שוטר ולאחר מכן נורה ונוטרל

2 הרוגים ומספר פצועים בפיגוע בלונדון
רויטרס

על פי דיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, שני בני אדם נהרגו ומספר בני אדם נוספים נפצעו באירוע טרור שאירע הערב (רביעי) סמוך לבניין הפרלמנט. על פי הדיווחים, החשוד דרס כעשרה בני אדם על גשר וסטמיניסטר, המשיך לבניין הפרלמנט הסמוך, יצא מהרכב, דקר שוטר ולאחר מכן נורה ונוטרל על ידי כוחות הביטחון שהיו במקום.

חברי הפרלמנט התבקשו להישאר בתוך האולם והאזור כולו נסגר לתנועה. ראש הממשלה תרזה מיי, שהייתה בבניין הפרלמנט בזמן האירוע, נלקחה עם שיירתה למקום בטוח.



עד ראייה לסקיי ניוז: "ראיתי רכב 4×4 מתנגש על הגשר. מיד לאחר מכן שמעתי יריות וכולם התחילו לברוח. הייתה מהומה גדולה והמשטרה נעלה את האזור".



על הגשר היו באותו הזמן תיירים רבים שצילמו את הביג בן ואת הסביבה. על פי עדי הראייה במקום, הנהג עלה על המדרכה ודרס את האנשים. עוד דווח כי אחד מהולכי הרגל קפץ מהגשר אל הנהר תחתיו כדי לחמוק מפגיעת הרכב.




מקור רשמי אמר לרשת סקיי ניוז: "אדם דרס אנשים על המדרכה בגשר וסטמיניסטר. לאחר מכן נסע לכיוון הפרלמנט, דקר שוטר ואז נורה ונפצע".

דובר משרד החוץ מסר כי לכל הדיפלומטים הישראלים בעיר - שלום.
לונדון פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד