י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עם סט מצלמות ועמידות למים: בכמה יימכר G6 של LG בישראל?

הסמארטפון מושק עם אחריות מורחבת שטרם ניתנה בישראל - תיקון חינם של שבר מסך בשנה הראשונה מרכישת המכשיר

עם סט מצלמות ועמידות למים: בכמה יימכר G6 של LG בישראל?



יבואנית LG רונלייט מודיעה על השקת מכשיר הדגל LG G6 בישראל, חודש בדיוק אחרי שהמכשיר הוצג לראשונה בכנס העולם הסלולרי בברצלונה ובהשקה שמקדימה את שאר מדינות העולם מלבד דרום קוריאה. ה-G6 מושק ימים ספורים לפני ההשקה של מכשיר הדגל המתחרה מדרום קוריאה: הסמסונג גלקסי S8 שיושק ב-29 לחודש באירוע בניו יורק.

מחירו של ה-G6 יעמוד על כ-3,400 שקל, מחיר שעשוי להשתנות מעט בין ערוצי השיווק השונים: מפעילות הסלולר, רשתות החשמל והמחשבים והמעבדות הפרטיות. המכשיר מושק עם אחריות מורחבת שטרם ניתנה בישראל - תיקון חינם של שבר מסך בשנה הראשונה מרכישת המכשיר, הטבה ששווה כ-1000 שקל לדברי החברה. במסגרת המכירה המוקדמת, 1000 הרוכשים הראשונים של המכשיר יקבלו במתנה גם שעון חכם של החברה בשם Watch Style שעלותו כ-1,200 שקל.

הגורם המבדל העיקרי של ה-G6 הוא השימוש במסך מלא, כמעט ללא שוליים, מה שמאפשר לצרכן להינות ממסך של 5.7 אינץ' בגודל מכשיר פיזי שדומה למכשיר הקודם הסדרה, ה-G5 שהיה רק 5.3 אינץ'. ל-G6 גם מצלמה אחורית כפולת עדשה שמאפשרת צילום רחב, וכן הוא מכשיר עמיד למים, אבק ושריטות. גם ה-S8 של סמסונג משיושק בעוד שבוע עתיד להיות מכשיר עם מסך מלא לפי ההדלפות של תמונות שלו ברשת.

זיו קוריצקי סמנכ"ל השיווק של LG בישראל מציין כי "ה- G6 עוצב בהתאם לרצונות ולצרכים שנלמדו מהצרכנים עם התכונה הבולטת של מכשיר עם מס גדול שניתן לאחוז בכף יד אחת. אנחנו שמחים להיות המדינה הראשונה בעולם שנבחרה להשיק את המכשיר המתקדם ביותר של החברה, זאת תודה לאמון הרב של LG בשוק הישראלי אשר נחשב למוביל טכנולוגית, מאמץ חדשנות נלהב ומזהה טרנדים גלובליים. ל-G6 החדש יתרונות מובנים רבים אשר מתעלים על מכשירים אחרים ומספקים פתרונות ואפשרויות שימוש לכל סוגי הקהלים והצרכנים; מסך גדול, סט מצלמות מתקדם, עיצוב מרהיב, יכולות שיתוף במדיות חברתיות, סאונד איכותי, עמידות למים ואבק ועוד", הוסיף קוריצקי.
LG G6 רונלייט מכשיר הדגל מפעילות הסלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד