י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מהו מצבר שנפ ומדוע עליכם להכירו?

כל כלי רכב חייב מצבר כדי לפעול - ואת זאת אנו יודעים. שנפ היא החברה המובילה בארץ ומחזיקה בכמעט מחצי מנתח השוק של המצברים במדינת ישראל, אז מה, לא תכירו את הטוב ביותר עבורכם?

מהו מצבר שנפ ומדוע עליכם להכירו?

לא קיים כלי רכב ממונע שיכול לפעול ללא מצבר. מצבר הוא הסוללה של הרכב, של הקטנוע ושל האופנוע, בלעדיו, לא תיתכן ההתנעה של הרכב וכל מערכותיו לא יפעלו. כשמצבר מתקלקל, או חמור מכך, מסיים את חייו, צריך להחליף אותו מיד ועל כן יש להתייעץ עם מומחים. שנפ היא החברה המובילה בארץ ומחזיקה בכמעט מחצי מנתח השוק של המצברים במדינת ישראל.

קניית מצבר שנפ - הטוב ביותר עבורך
שנפ היא החברה הגדולה בארץ וקיימת למעלה מ-65 שנים. מגוון מצברי שנפ מיוצרים שיטות המתקדמות ביותר ומספקת מצברים לרכבים רבים בארץ ובאירופה. החברה מייצרת מצברים יעילים, אמינים, מחזיקים מעמד שנים רבות ללא תקלות ובפעילות שוטפת ומאומצת. תחומי הפעילות של החברה רבים:
• מייצרת מצברי עופרת וחומצה לכל סוגי הרכב. ביניהם ניתן למצוא אופנועים, רכבים פרטיים ומשאיות.
• החברה פועלת גם לייצור מצברים למחשבים, מצברי UPS, מצברי גיבוי ועוד.
• גם עגלות נכים וקולנועיות לא נשארות מאחור: ייצור של מצברי פריקה שמותאמים במיוחד לכלים קטנים.
• החברה פועלת בשיתוף עם ענקית המצברים TROJAN, החברה הגדולה בעולם לייצור מצברי פריקה עמוקה.

פריסה ארצית רחבה
קניית מצברי שנפ – הטוב ביותר עבורך גם בגלל המקום והזמן. קיימים סניפים בכל רחבי הארץ של שנפ וניתן למצוא שירות בכל מקום ובכל פינה. כמו כן ניתן לקבל שירות מצבר לרכב עד בית הלקוח. בכל אחד מהאפשרויות מהם מוצעים כל סוגי השירותים שיש לחברה להציע וביניהם תיקון וטיפול במצברים, החלפת מצברים והזמנת טכנאי עד לרכב התקול. אצל שנפ עובדים בעלי המקצוע הטובים ביותר, טכנאים מהשורה הראשונה ומהנדסים שמכירים כל חלק במצבר, הכול לטובת הלקוח.

אלפי לקוחות לא טועים
כמו שכבר נאמר, מצברי שנפ הם הבחירה הגדולה ביותר שיש בארץ ישראל. בין הלקוחות הרבים ניתן למצוא משרדי ממשלה, משרד הביטחון, צה"ל, התעשייה הצבאית, חברת החשמל, נמלי ישראל, חברות אוטובוסים, חברות ליסינג והשכרת רכב, יבואני רכב וחברות ענק נוספות. למצברי שנפ קיימת אחריות מלאה על מוצריה כך עוזרת ומסייעת גם לאחר הקנייה ועומדת לשירות הלקוחות לכל דבר.

בגלל השירות, למען העתיד
אמנם מצברי הרכב הם מהטובים ביותר המיוצרים כיום בארץ אך גדולתה של שנפ והבחירה בה על ידי אלפי לקוחות מרוצים בארץ קורת גם בגלל השירות האדיב והיעיל. האכפתיות מהלקוחות ורצונם מניע את החברה כולה שנים רבות וכך גם השאיפה להתקדם. שנפ תמיד נמצאת עם הראש למעלה מופנה קדימה אל העתיד ומחפשת כיצד ניתן להתייעל, להוזיל את העלות, לשפר את השירות. שנפ ממשיכה להתקדם אל מול אותם ערכים שליוו אותה מתחילת דרכה, אמינות מהרמה הגבוהה ביותר עבור המצברים והלקוחות ויושר לפני הכול. שנפ תמיד מוכנה להקשיב לטענות הלקוחות, לביקורות ולהצעות לייעול ושיפור. הצוות שעובד עם שנפ הוא צוות מנצח שחותר כולו תחת ערכים אלו ומפנים את חשיבות המוצר ומאמין בו בכל מובן שהוא.

מעוניינים לדעת כמה עולה מצבר לרכב לפי סוג הרכב שלכם? בקרו במחירון שלנו.

מצבר מצברי שנפ רכב ממונע רכבים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד