י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מחריד: ערף את ראש גרושתו והסתובב עמו ברחוב בצעקות 'עמלק'

גר תושב טבריה, חשוד כי רצח את גרושתו וערף את ראשה. לאחר מכן העלה את הדירה באש. הוא נתפס כשהוא מסתובב ברחוב עם ראשה הכרות תוך שהוא צועק שהרג את עמלק • הוא נעצר ע"י המשטרה כשבגדיו מוכתמים בדם וראש אשתו מוטל בעפר

מחריד: ערף את ראש גרושתו והסתובב עמו ברחוב בצעקות 'עמלק'
מדא

חשד לרצח מחריד בטבריה: גר תושב טבריה חשוד כי רצח את גרושתו וערף את ראשה. לאחר מכן העלה את הדירה באש. לאחר שרצח את אשתו, הסתובב ברחוב עם ראשה הכרות וצעק שהרג את עמלק.

בשעות הצהרים (ד') מעט לאחר השעה 12:00 התקבל דיווח במשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים ברחוב נחמני בשכונת קרית שמואל בטבריה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של אשה בשנות ה-30 לחייה.

החשוד נעצר על ידי כוחות משטרה ברחוב, כשגופו ובגדיו מוכתמים בדם וראש גרושתו מוטל בעפר. צוותי זק"א הוזעקו למקום והמשטרה פתחה בחקירה.

תושבי האיזור סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי החשוד מוכר ומקבץ נדבות באיזור. "מדובר בבני זוג המתגוררים בשכונה זה מספר שנים, ולא נולדו להם ילדים. לפני כשבועיים הם התגרשו" אמר אחד מהם והוסיף "כולם פה בהלם, לא יודעים איך לעכל את האסון הזה".

נפתלי טרבלסי, עיתונאי מקומי שנמצא במקום, אמר ל'בחדרי' כי שוחח עם אחד מעדי הראייה, צעיר חרדי שחלף ברחוב, "ראיתי את הבן אדם הולך ברחוב כשבידו ראש כרות, וצועק "זאת עמלק, זאת עמלק". לדבריו, כוחות משטרה עצרו אותו וכיסו את הראש.

החשוד, בעל רקע פסיכיאטרי, היה מתפלל בשטיבלך של הרב אוירבך. גרושתו, הנרצחת, עבדה לפרנסתה בצהרון ומכריה אומרים שהייתה אישה צדיקה.

פאראמדיק מד"א טאלב עבדאללה סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו אישה בשנות ה-30 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מדובר בגר שהתגרש מאשתו לפני כשבועיים וטען שהוא המשיח. לפני יומיים ביקר אצל פסיכיאטר שאמר שהוא לא מסוכן לציבור.

תושבי האיזור סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי החשוד מוכר ומקבץ נדבות באיזור. "מדובר בבני זוג המתגוררים בשכונה זה מספר שנים, ולא נולדו להם ילדים. לפני כשבועיים הם התגרשו. האיש נהג להתפלל ב'שטיבלאך' של רב העיר הרב אברהם דב אויערבאך". הוא הוסיף "כולם פה בהלם, לא יודעים איך לעכל את האסון הזה".

צילום: דוברות מד"א






צילום: הרשת הצפונית




רצח טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד