י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"לא נסגור את מקור ראשון"

בן צבי לעובדיו: "אנו צפויים למתקפות תקשורתיות מצד העיתונים היומיים הרואים בנו סכנה"

מו"ל 'הירש מדיה', שלמה בן צבי
מו"ל 'הירש מדיה', שלמה בן צבי

"אני סבור, כי בתקופה הקרובה אנו צפויים למתקפות תקשורתיות רבות ולאו דווקא מחמיאות והכול בכדי להוציא לנו שם רע ולנסות ’להרוג’ את זה כשזה קטן", כך נכתב במכתב ששיגר שלמה בן צבי לעובדי קבוצת 'הירש מדיה'.

במכתב, שתוכנו מתפרסם באתר 'אייס', מתייחס בן צבי לפרסום שהופיע באחד מכלי התקשורת, בו נטען כי הוא שוקל לסגור את ’מקור ראשון’. לפי בן צבי, העיתונים היומיים הגדולים אינם רואים בעין יפה את זכייתה של 'הירש מדיה' במכרז להפקת מגזין לרכבת ישראל - ובעיקר את התוכנית להוציא לאור עיתון יומי חדש (ראו ידיעה נפרדת) ומתכוננים לפעול נגד הקבוצה. בן צבי מכחיש מכל וכל את הפרסום וטוען כי "לא עלה ולא יעלה בדעתי לסגור את ’מקור ראשון’".

לפי בן צבי, בשנה האחרונה עלה מספר מנויי ’מקור ראשון’ ב-40 אחוז והיקפי הפרסום גדלו ב-52 אחוז. "הנתונים הללו יחד עם משוב קוראים מאוד מחמיא (יש שיאמרו מחמיא מדי) מביא למסקנה ברורה אחת: יש לנו עוד הרבה עבודה אבל אנחנו בעיצומו של תהליך", כתב בן צבי.
עוד נאמר במכתב, כי "הירש מדיה זכתה במכרז להפקת עיתון הרכבת. בנוסף, בכוונתנו, כפי שידוע ופורסם, להוציא עיתון יומי חדש. הדברים הללו מאוד מפריעים ליתר העיתונים היומיים והם רואים בנו סכנה ברורה ומיידית להפרת הסטטוס קוו הקיים היום בשוק (טוב לא ייצא להם מזה). אני סבור שבתקופה הקרובה אנו צפויים למתקפות תקשורתיות רבות ולאו דווקא מחמיאות והכל בכדי להוציא לנו שם רע ולנסות ’להרוג’ את זה כשזה קטן. אני מברך אתכם בברכת שנה טובה מוקדמת ובטוח שנכונו לנו ימים רבים של עשייה פורייה ומאתגרת. יחד אנחנו הולכים לשנות את מפת התקשורת בארץ".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד