י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שייע בוימלגרין פתח בנק

איש העסקים החרדי שעיה בוימלגרין קיבל רישיון להקים את בנק 'ליברטי פוינט'. הסניף הראשון פועל במנהטן

שייע בוימלגרין
שייע בוימלגרין

איש העסקים החרדי שעיה בוימלגרין, יזם מוביל בתחום הנדל"ן, עם השקעות נרחבות בערי מפתח בארצות-הברית ובהם פרויקטים בולטים במנהטן, מיאמי ולאס ווגאס, קיבל רישיון מרשויות הממשל בארצות-הברית להקים את בנק 'ליברטי פוינט'. משרדי ההנהלה הראשית והסניף הראשון של הבנק ממוקמים בלב הדאון-טאון של מנהטן, ברח' ברודווי 120

הבנק, שיהיה המילה האחרונה בבנקאות אבל עם הנשמה והמסורת הבנקאית של פעם, יתמקד בנדל"ן, קהילה ואינטרסים עסקיים אחרים.

'ליברטי פוינט' הינו בנק מורשה ומבוטח ממשלתית (FDIC). ראשי הבנק אומרים כי הבנק ינוהל "בגישה מסורתית ואישית, המבדילה בינינו לבין מוסדות בנקאיים לאומיים וגלובליים הפועלים בניו יורק.ייחוד זה בא לידי ביטוי באירועים 'למוזמנים בלבד,' הבאים לספק הזדמנויות חברתיות בד בבד עם הזדמנויות לטוויית קשרים עסקיים", וכי הוא יהיה מקום בו "סוחרים, תעשיינים, אנשי עסקים ואנשי הקהילה מתחככים זה בזה עם היכולת למציאת ההזדמנות העסקית הבאה".

בין יתר מניעיו של שעי'ה בוימלגרין להקמת הבנק עמד הצורך לתת לקהילה היהודית בארצות-הברית
ובישראל תחושת 'השתייכות'. כך, למשל, יוכלו לקוחות מישראל, דוגמת אנשי עסקים וחברות העובדים בארצות-הברית וישראל, או מוסדות ומגייסי כספים בארצות-הברית, לקבל שרות יעיל ונגיש באמצעות נציגות הבנק בישראל, כשפעולות בנקאיות נדרשות יתבצעו בנוחות ובמהירות.

יוסי שניאורסון, נציגו של בוימלגרין בישראל, מציין כי בקרוב תיפתח נציגות של הבנק בישראל, שתהווה בנקאות פרטית למשקיעים כשהדגש, מלבד שירות אישי, יהיה על חיבור בין אנשי עסקים והזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל.

בוימלגרין השקיע בשנים האחרונות בגרין פארק, פרוייקט בנייה גדול במודיעין עלית, ברשת 'קידי שיק', רשת בגדי ילדים לציבור הדתי ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד