י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השבת נכנסת כבר מקרית ענבים

בעלי בית הקפה 'קופי ענן' בקיבוץ קרית ענבים החליטו לסגור בשבת ויקבלו תעודת כשרות

החצר ב'קופי ענן'. צילום : קליק נט
החצר ב'קופי ענן'. צילום : קליק נט

"עבדנו בשבתות, בחגים ודי נמאס. הבנו שאין חיים, שאין משפחה, רק עבודה וזה לא צריך להיות ככה. גם לנו מגיעה מנוחה בשבת", כך אומר בועז שטיבל, הבעלים של 'קופי ענן' לאתר '02net'. בכך הם מצטרפים לבעלי מסעדות ובתי קפה אחרים באיזור ירושלים, שהחליטו במהלך השנה האחרונה לסגור את עיסקיהם בשבת.

שטיבל ואשתו לירון, המתגוררים בהר אדר, מפעילים את המסעדה. לפני שנתיים הם רכשו את המבנה מאביה של לירון, יוסי תבור – נגר וחובב תבשילים, שהיום הוא השף במסעדה. לדבריו, היו תגובות של אכזבה ממבקרים, שראו את השלטים שהדביק בכניסה לבית הקפה, המספרים על השינוי הצפוי. 'קופי ענן' הייתה עד היום עבור רבים, בעיקר מטיילים, אופציה לקפה סמוך לממלכת החומוס הבשרית של אבו שוקרי ודומיו.

"אני לא יודע אם ההחלטה נכונה", הוא מתלבט בקול רם ומספר על כמה אתרי אינטרנט לציבור החרדי שהתעניינו שיפרסם אצלם.

הסגירה בשבת, שסללה את הדרך לתעודת הכשרות, תשנה גם את שעות הפתיחה ב'קופי ענן'. יום ראשון, בו המקום היה סגור, שייך לעבר. מעתה המסעדה פתוחה בימים א‘ עד ה‘ בין השעות 10:00 ועד חצות. בימי שישי בין השעות 09:00 ועד השעה 15:00. במוצאי שבת, משעה אחרי צאת השבת ועד חצות.


ב'קופי ענן' אפשר לשבת בפנים ובחוץ. בפנים, יש שני חללים נעימים ובר. בחוץ, הכיסאות בגינה.

המקום מוגדר "בר מסעדה בסגנון בלקני". תבור, השף, הוא יליד קפריסין, עם שורשים מטורקיה ויוון. התפריט שלו מציע קישים, פשטידות, קוצ‘ארס (סירת חציל), סלטים, מרקים, גבינות צאן ומלוחים. יש גם דגים וקובה פטריות.

המקום ממוקם בכניסה לקיבוץ קרית ענבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד