ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'שפע שוק' חוגגת

בתקופת החגים הובילה 'שפע שוק' את טבלת המפרסמים עם השקעה של 617 אלף ש"ח בעיתונות החרדית המובילה

מובילה את טבלת המפרסמים. 'שפע שוק'
מובילה את טבלת המפרסמים. 'שפע שוק'

רשת השיווק 'שפע שוק' היא המפרסמת המובילה של תקופת החגים בעיתונות החרדית המובילה. כך עולה מנתוני מצעד הפרסום של עיתון 'עניינים'. הרשת פרסמה בהשקעה של 617 אלף ש"ח במחירי מחירון באמצעות משרד הפרסום 'אפיקים', תחת הכותרת "קונים בשפע לחגים ויוצאים בזול".

הנתונים מתייחסים לתאריכים 22.9.05 – 15.10.05.

ענף רשתות השיווק הוא הענף המושקע ביותר בפרסום בתקופת החגים, וסך כל ההשקעה עומדת על 1,099,000 ש"ח. 'שפע שוק' מחזיקה בכ-56% מכלל הפרסום בענף זה, יחד עם 'זול למהדרין' ( 187,500 ש"ח), 'פשוט זול' ו'ברכל'. גם רשת 'זולפה' יצאה בקמפיין פרסומי באמצעות 'טריו' במודעות אינצ'ים בעיתונות החרדית, אך נתונים שהוצגו מתייחסים לעמודי פרסום בלבד.

36.1% מתקציב הפרסום של 'שפע שוק' הופנה לעיתון 'יתד נאמן' (223,000 ש"ח), 26.9% ל'המודיע' (166,000 ש"ח), 18.8% 'בקהילה' (116,000 ש"ח) ואילו ל'משפחה' 18.1% (112,000 ש"ח).

'שפע שוק' לא הסתפקה רק בפרסום בעיתונות החרדית הארצית, אלא השקיעה גם בפרסום במקומונים, בדיוור ישיר ובמתן חסות לאירועי שמחת בית השואבה ברחבי הארץ.

כמו בכל תקופת חגים, גם השנה נרשם זינוק בפעילות הפרסום בענף הנדל"ן והדיור. בענף זה הושקע 1,070,500 ש"ח, כאשר 'חפציבה' מובילה עם 235,000 ש"ח, חברת 'קרית ספר' עם 155,000 ש"ח, 'דניה סיבוס' ('גרין פארק') עם 143,000 ש"ח ו'צ. לנדא' עם 128,000 ש"ח. 'פרסום חן' מוביל את ענף הנדל"ן, כאשר שלוש המפרסמות הגדולות פעילות באמצעותו.

ענף מוצרי החשמל לבית עומד במקום השלישי בתקופת החגים עם היקף השקעה של 949,000 ש"ח, והמפרסמת המובילה בו היא 'ניופאן' עם 280,000 ₪.

בענף הסלולר מובילה 'סלקום' את טבלת המפרסמים עם היקף השקעה של 366,000 ש"ח. 'סלקום' גם העניקה חסות לאירוע שמחת בית השואבה בבני-ברק. סך-כל היקף ההשקעה בענף הסלולר עומד על 793,000 ש"ח.

ונתון נוסף המתייחס לסוג הקריאטיב המועדף על משרדי הפרסום בתקופת החגים: ויז'ואל של עוגה הופיע בשלושה קמפיינים - 'סאוטר', 'סנו פרש' ו'דלונגי'. ויז'ואל של תפוחים הופיע בארבעה קמפיינים - 'הפניקס', 'בנק לאומי', 'אסם' ו'מירס'. גם אתרוגים הופיעו בארבעה קמפיינים -'איטונג', 'הצורפים', 'אגד' ו'זול למהדרין'. ויז'ואל של רימון הופיע בחמישה קמפיינים 'אקספון', 'שפע שוק', 'זול למהדרין', 'קווי זהב' ו'בנק הפועלים'.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד