ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

תקציב 'מכבי' יוצא למכרז

תקציב הפרסום טופל ב'בולטון'. לאחר המיזוג עם 'פוטנציאל' נוצר ניגוד אינטרסים והחברה העדיפה את 'לאומית'

גישושים ראשוניים
גישושים ראשוניים

קופות חולים 'מכבי' מוציאה בימים אלו למכרז את תקציב הפרסום למגזר החרדי. תקציב הפרסום של מכבי טופל עד עתה במשרד הפרסום 'בולטון', אולם לאחר המיזוג עם 'פוטנציאל' נוצר ניגוד אינטרסים, משום ש'פוטנציאל' מטפלים בתקציב קופת חולים 'לאומית'. תקופה קצרה לאחר מיזוג בולטון פוטנציאל, עוד המשיכו לטפל בשני התקציבים במקביל, אולם לאחר חודשים ספורים, היה כבר ברור כי מצב זה לא יוכל להתמשך לזמן רב.

בבולטון פוטנציאל התקבלה החלטה לטפל בתקציב 'לאומית', ואילו 'מכבי' נותרה ללא משרד פעיל במגזר החרדי. כל עבודות הפרסום למגזר החרדי בוצעו במחלקת הגרפיקה של 'מכבי שירותי בריאות'.

מזה זמן רב הגיעו למסקנה בקופת החולים כי הם זקוקים למשרד פרסום, ובעיקר משרד יחסי ציבור, למגזר החרדי. עתה, ככל הנראה, הגיעו למסקנה לצאת למכרז.

ב'מכבי' טוענים מנגד, כי אין כוונה לצאת במכרז בתקופה הקרובה. עידו הדרי, דובר 'מכבי', אומר: "השנה אין בכוונתנו לצאת למכרז למשרדי פרסום. במידה ומכבי תחליט לפנות למשרדי פרסום לקבלת הצעות, נשמח לפרסם זאת". אולם נודע, כי כמה משרדי פרסום במגזר החרדי כבר קיימו גישושים ראשוניים עם מחלקת השיווק של הקופה.

'מכבי' לא הייתה כמעט פעילה בתחום הפרסום במגזר החרדי בתקופה האחרונה. בימים אלו, בהם ניתן לעבור מקופה לקופה (קפיטציה), לא יצאה מכבי באף קמפיין פרסומי במגזר החרדי, בשונה משאר קופות החולים אשר השקיעו רבות בתקציבי פרסום נרחבים.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד