י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'שקד' הולך ל'מגזרים'

עוד שידוך בענף הפרסום החרדי: משרד הפרסום 'שקד FE', מתמזג עם משרד הפרסום 'מגזרים'

מצטרף כמחלקה החרדית. אפי שקד
מצטרף כמחלקה החרדית. אפי שקד

עוד מיזוגים בענף הפרסום החרדי: אמש נחתמה עסקה, במסגרתה יתמזג משרד הפרסום 'שקד FE', שבבעלות משותפת של אפי שקד ושייקא נפחא, עם משרד הפרסום 'מגזרים'. 'שקד' יסגור את משרדו שבבני-ברק ויצטרף כמחלקה החרדית של משרד. כך חושף עיתון 'עניינים'.

אפי שקד, שהקים את המשרד, ישמש כסמנכ"ל ב'מגזרים' ויהיה שותף בבעלות המשרד. שייקא נפחא יתמנה למנהל תיקי לקוחות.

משרד הפרסום 'מגזרים', שבבעלות רוני אריאלי, מטפל במגזרים הרוסי, הערבי והחרדי. בין לקוחות 'מגזרים': 'שטראוס עלית', 'מפעל הפיס', 'אסם', 'ברק 013', 'אלקטרה', 'חוגלה', 'קוקה קולה', 'סוגת' ועוד.

בעבר ניסו ב'מגזרים' להקים מחלקה חרדית, עם אישים חרדיים שונים מתחום הפרסום, אך החבילה התפרקה זמן קצר לאחר שנוסדה.

ב'שקד' מטופלים תקציבי הפרסום של 'קידי שיק', 'אקספון 018', 'ויזה כאל', 'טורו קולג'', 'אופטיקה הלפרין' (חלקי). 'שקד' ימשיך לטפל בתקציבים אלו, אך תקציב הפרסום של 'אקספון', ש'שקד' זכה בו במכרז לא מזמן, לא ימשיך ב'שקד', בעקבות ניגוד אינטרסים עם 'ברק 013'.

ל'שקד' לקוחות מקומיים רבים בבני-ברק. ככל הנראה, בשלב הראשון, ימשיך 'שקד' להעניק להם שרותי פרסום, אך המגמה היא לזנוח את התקציבים הקטנים, ולהשקיע מאמץ בגיוס לקוחות גדולים ומובילים במשק הישראלי.

במקביל למיזוג המחלקה החרדית, מתנהלים מגעים בין 'מגזרים' לבין שני משרדים פרסום מובילים בישראל, לכניסה כוללת של 'מגזרים' למשרד פרסום גדול אחר. מגעים בנושא זה מתקיימים כבר מזה חודשים רבים, אולם לא נראה כי יש התפתחויות בנושא.

אפי שקד בחר שלא להגיב לידיעה.

באדיבות 'ענינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד