ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האדמו"ר מתולדות אהרון בסקוור

האדמו"ר מגור מגיע לי-ם, חברי בד"צ 'שארית' התכנסו, ושמעלצר משמח את האדמו"ר ממודז'יץ ב'מעייני הישועה'

האדמו"ר מתולדות אהרן בביקור בארצות-הברית
האדמו"ר מתולדות אהרן בביקור בארצות-הברית

*האדמור מגור יגיע מחר לי-ם, כדי להשתתף בחתונת בנו של הרב טייטל, גיס כ"ק האדמו"ר מאמשינוב. האדמו"ר ישתתף גם בשבע ברכות לבתו של הרב יענקל גינזבורג ז"ל, וכן יסדר קידושין אצל לכמה מחסידיו.*הערב (ב) התקיימה שמחת החתונה לנכדת הגר"ש קוק, רבה של רחובות. בשמחה, שהתקיימה באולמי שערי י-ם, השתתפו רבנים, ראשי ישיבות וקהל רב.

*האדמו"ר מתולדות אהרון, המבקר בארה"ב וישוב השבוע לארץ, הגיע בשעה זו לביקור במעונו של האדמו"ר מסקוורא ושוחח איתו במשך כשעה בדברי תורה. מאוחר יותר הגיע האדמו"ר מסקוורא לביקור גומלין באכסנייה של האדמו"ר מתולדות אהרון.

*הזמר החסידי ר' ליפא שמעלצער הגיע הערב בשעה 10, כחמש שעות לפני טיסתו חזרה לארה"ב, אל בית החולים 'מעייני הישועה', כדי לשיר ולשמח את כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ. הזמר שהה במקום כמחצית השעה ומשם המשיך לנתב"ג.

*הערב נולד נכד להאדמו"ר משאץ, בן לבנו הרב נפתלי צבי, חתן האדמו"ר ממחנובקא. שמחת השלום זוכר תתקיים בשבת הקרובה.

*קהל רב השתתף הערב בחתונה לנכד הגאון רבי נפתלי פרנקל, רב עזרת תורה ודיין בעדה החרדית עם בת הרב גומבו מקרית צאנז.

*קהל רב השתתף הערב בחתונת בתו של הגאון רבי יהודה דרעי, רבה של באר שבע, באולמי נוף ים. בלטו בשמחה הרבנים הראשיים לישראל הגר"ש עמאר והרב יונה מצגר וכן הרשל"צ הרב אליהו בקשי דורון.

*בשמחת השבע ברכות לבן זקוניו של האדמו"ר מסאווראן עם נינת הגר"ש וואזנר, שהתקיימה הערב באולמי אפיריון, השתתפו האדמו"רים מטולנא אשדוד, זוויל, המקובל יצחק מאיר מורגנשטרן, והרה"צ צבי מאיר זילברברג.

*האדמו"ר קרטשניף הגיע הערב לב"ב כדי לסדר קידושין לנכד הגאון רבי אליעזר יהודה מילר, ראש השוחטים ברחובות.

*הערב התקיים במשרדי שארית ישראל ברחוב השומר בבני-ברק כינוס של חברי בד"צ שארית ישראל, בהשתתפות כל חברי הכשרות. במקום דנו על מספר נושאים העומדים על הפרק בעניין הכשרות.

באדיבות 'הקול החרדי' - 050-8001818

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד