י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'יוניליוור' ממשיכים ב'מימד'

ב'מקאן אריקסון' רוצים מאוד את תקציב הפרסום של 'יונליוור' גם למגזר החרדי. נכון לעכשיו הוא נשאר ב'מימד'

"עושים דברים מיוחדים". יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק 'יוניליוור'
"עושים דברים מיוחדים". יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק 'יוניליוור'

משרד הפרסום 'מקאן אריקסון' זכה בשבוע שעבר בתקציב האסטרטגיה והקריאטיב של המותגים הבין-לאומיים של תאגיד 'יוניליוור' במגזר הכללי. למרות זכייה זו, תקציב הפרסום למגזר החרדי ישאר ב'מימד' ולא יעבור למחלקה החרדית של 'מקאן אריקסון'.

סמנכ"ל השיווק של 'יוניליוור', יהודי ליפמן, אומר: "אין שום קשר בין המכרז שזכה בו 'מקאן אריקסון', לבין המגזר החרדי. תקציב הפרסום של המגזר החרדי ימשיך ויטופל בפרסום 'מימד'. אנחנו עושים איתם הרבה דברים מיוחדים ונמשיך לעשות איתם גם בעתיד".

יצויין, כי במקרים קודמים מנכ"ל 'מקאן אריקסון', אילן שילוח, התעקש כי כל תקציב בו זוכה משרדו למגזר הכללי, יטופל גם במחלקה החרדית. כך היה עם תקציב הפרסום של 'סלקום' שעבר כמקשה אחת ל'מקאן'. אולם ככל הנראה, הפעם המהלך לא יצא אל הפועל.

בין המותגים של 'יוניליוור': 'דאב', 'קליק', 'ליפטון', 'בדין', 'תלמה' ועוד.

במקביל, יוצאת 'יוניליוור' בפעילות ממוקדת לציבור החרדי-דתי למותג 'דאב'. החברה יוצאת במהלך שיווקי הכולל קמפיין פרסום ממוקד בעיתונות החרדית, פעילויות דיול וקידום מכירות ועריכת ערבי טיפוח לנשים.

מטרת המהלך הנוכחי היא לבסס את מעמדו של המותג דאב כמותג הטיפוח מספר אחד במגזר החרדי, באמצעות פעילויות שיווקיות המותאמות לציבור זה.

ליפמן אומר כי "יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. היות ואנו רואים במגזר זה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בקידום המותגים שלנו במגזר גם בעתיד."

'יוניליוור' גם יצאה בקמפיין לאריזה החדשה של מותג המרגרינות 'בלו בנד' של 'יוניליוור'.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד