י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

Zara ו"בעיית" האוברדראפט

Zara עם פניה ללקוחות: כל החנוית ערוכות ומוכנות ל"בעיית" הגבלת האוברדראפט

לקנות בלי בעיות. זארה
לקנות בלי בעיות. זארה

למרבה השמחה, התקנה החדשה של המפקח על הבנקים בנוגע להגבלת האוברדראפט בחשבון הבנק נדחתה לקיץ, אבל משמעות הדבר היא שבקרוב לא נוכל עוד לרכוש מוצרים מעבר למסגרת האשראי שבידינו. ללא ספק, ימים לא קלים עומדים לבוא עלינו.

ברשת ZARA החליטו להקדים תרופה למכה ומצאו פתרון יצירתי וטכנולוגי, אשר יסייע לנו לקנות מבלי לפגוע במסגרת האשראי שלנו. הכיצד?

ZARA השיקה לא מכבר מערכת טכנולוגית מתקדמת המכונה ERN, המאשרת שיקים באופן מיידי תוך 10 שניות, בדומה לתשלום בכרטיס אשראי.

תשאלו וודאי, מה הבשורה?

ובכן, הבשורה הראשונה היא שבניגוד למרבית החנויות בהן מסרבים לקבל שיקים, ב-ZARA מכבדים שיקים ובשמחה.

הבשורה החשובה יותר טמונה בעובדה, ששיקים דחויים אינם נכללים במסגרת האשראי, בניגוד לעסקאות דחויות בכרטיס אשראי, אשר "נוגסות" במסגרת האשראי הכוללת.

בנוסף לכך, מיכה יוגב, סמנכ"ל הכספים של ZARA, מוסר, כי ברשת החליטו להקל על הלקוחות ולאפשר עסקאות עד 2000 ₪ וכן לפרוס את הרכישות עד ל 6 תשלומים (מינימום של 200 ₪ לכל תשלום).

המסקנה היא אמנם לפתח מודעות לפעילות בחשבון הבנק, אבל אם בכל זאת נותרנו רק עם מודעות וללא ממון, לפחות יש מקום אחד שיפרגן לנו ויבוא לקראתנו. קניה מהנה.

סניפי ZARA פרוסים בכל רחבי הארץ:

ZARA בקניון רמת אביב; ZARA בקניון מלחה, ירושלים; ZARA בגרנד קניון, חיפה; ZARA בקניון הנגב באר שבע; ZARA בקניון רחובות; ZARA (מגיל 0-6) בקניון סי מול, אשדוד; ZARA בקניון חולון; ZARA בקניון רננים, רעננה; ZARA (מגיל 0-6) בקריון, קרית ביאליק; ZARA בקניון אבנת, פתח תקוה; ZARA בקניון גבעתיים, ZARA דיזנגוף סנטר תל אביב, ZARA קניון איילון, ZARA קניון מול היום אילת.

מרכז טלפוני ארצי 1599-510-510.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד